هورسان شگفتی‌ساز هفته شانزدهم/ سقوط دو پله‌ای سایپا

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۴۲۵۳
هورسان شگفتی‌ساز هفته شانزدهم/ سقوط دو پله‌ای سایپا
تیم قعرنشین هورسان رامسر با پیروزی مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در یک رالی پنج سته شگفتی هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال را رقم زد. جدال جذاب تیم‌های قعرجدولی هم به سود شهرداری ورامین تمام شد تا پاس گرگان هم با غلبه بر راه‌یاب ملل مریوان پیروزی ارزشمندی کسب کند.

به گزارش برنا، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 19 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

تیم قعرنشین هورسان رامسر در روز میزبانی خانگی از تیم دوم جدول رده‌بندی، شگفتی‌ساز شد. هورسان که جدال هفته سوم دور رفت را با هدایت فرشاد سعیدی و با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه واگذار کرده بود، در بازی دور برگشت و با هدایت مسعود آرمات انتقام سختی از حریف مدعی خود گرفت و با نتیجه مشابه سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در این بازی تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز 28 بر 26 شدند. اما رامسری‌ها که شروع خوبی در بازی داشتند، ست‌های اول و دوم را با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 18 به نام خود سند زدند و در ست چهارم هم با امتیاز 26 بر 24 بر حریف قدر خود غلبه کردند.

در این بازی که به مدت 122 دقیقه طول کشید، آرمان صالحی بازیکن شماره 21 شهرداری ارومیه کارت زرد گرفت.

عباس امانی، محسن ترابی، مهدی نویدی و محمدرضا عزیزیان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

 سقوط دو پله‌ای سایپا با شکست در ورامین

جدال تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی به سود شهرداری ورامین تمام شد؛ البته طی یک رالی جذاب پنج سته. شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین در روز میزبانی از نارنجی‌پوشان سایپا که تا پیش از هفته شانزدهم با 6 برد 18 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده بودند، موفق شدند میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

نکته جالب توجه این که بازی هفته سوم دور رفت دو تیم هم در پنج ست برگزار که با نتیجه سه بر دو به سود ورامینی‌ها تمام شده بود.

در بازی این هفته، ورامینی‌ها در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 15 بر 12 رسیدند. سایپا هم ست‌های دوم و سوم را با امتیاز 25 بر 18 و 25 بر 19 به سود خود تمام کردند.

رقابت دو تیم در مدت زمان 140 دقیقه برگزار شد و طی آن امین نجفی بازیکن شماره 11 ورامین در ست چهارم کارت زرد گرفت.

نادر انصاری، رضا خان‌محمدی، مسعود قادری، داود نافعی و مجتبی بیداریان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

هفتمین برد پاس گرگان

تیم نهم جدولی پاس گرگان در هفته شانزدهم در یک بازی کاملا چالشی و حساس، میزبان مدعی خود راه‌یاب ملل مریوان را با نتیجه سه بر دو شکست داد تا هم انتقام باخت سه بر یک دور رفت را گرفته باشد و هم خط و نشان معناداری برای مریوانی‌ها بکشد که تا هفته گذشته در رده پنجم جدول ایستاده بودند.

در این دیدار شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس گرگان در ست‌های دوم، سوم و پنجم با نتیجه 25 بر 23، 25 بر 17 و 15 بر 12 به پیروزی رسیدند. مریوانی‌ها هم در ست اول و چهارم موفق به کسب امتیاز 25 بر 21 و 25 بر 23 شدند و یک امتیاز به جمع امتیازات قبلی خود اضافه کردند.

این رقابت 144 دقیقه به طول انجامید و طی آن هادی برشان بازیکن شماره 8 راه‌یاب ملل در ست دوم کارت زرد گرفت.

خلیل یگانه‌مجد و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بازی را برعهده داشتند. مسعود ذوقی و حامد آقابراری هم داوران اول و دوم بازی بودند.

انتهای پیام //

نظر شما