وقتی مدیران قبلی حذف سرخابی‌ها را یکسره کرده بودند؛ نوشدارو پس از مرگ اثر نکرد!

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۴۴۱۵
وقتی مدیران قبلی حذف سرخابی‌ها را یکسره کرده بودند؛ نوشدارو پس از مرگ اثر نکرد!
به نظر می‌رسد باید قبول کنیم مدیران پیشین فقط برای خود زمان خریدند تا از زیر بار مسئولیت‌ها عبور کنند.

به گزارش برنا؛ امیرساعد وکیل، وکیل بین‌المللی فوتبال، در جدیدترین گفت‌وگوی خود در رادیو اعلام کرد دو تیم استقلال و پرسپولیس 3 ماه قبل حذف شده بودند و فدراسیون فوتبال مدارک را به کندی بررسی کرده است. نکته مهم در حرف‌های وکیل و البته تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه مدیریت نشان می‌دهد تمام تلاش وزیر فعلی و جلساتی که برگزار شده بی‌سرانجام بوده زیرا اصلا پیش از اینکه شخص دکتر سجادی بخواهد وارد ماجرا شود، این دو تیم حذف‌شان قطعی شده بوده است.

از مدت‌ها پیش خبری مبنی بر احتمال حذف، تنها به دلیل مالکیت مشترک دو باشگاه شنیده می‌شد. این دلیل یکی از دلایل اصلی این حذف بوده اما چیزی که واضح است، عدم فرصت کافی برای حل این مشکل برای مدیران فعلی است. همانطور که قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از وضعیت مالی دو باشگاه و عدم امکان عرضه قرمز و آبی‌های پایتخت اعلام کرده بود در حال حاضر چنین امری محال است.

مسئله مهم درباره مشکل اینجاست که هم مدیران فعلی و هم هواداران می‌دانند باید مراحل حرفه‌‌ای‌سازی قدم به قدم پیش برود و دیگر نمی‌توان مانند چهار سال گذشته حقایق را از کنفدراسیون فوتبال آسیا پنهان کرد. طی کردن این مراحل اما نیازمند زمان است. مسئله‌ای که با توجه به صحبت‌های وکلا و مدیران می‌توان نتیجه گرفت در اختیار مدیران فعلی نبوده و از زمان روی کار آمدن‌شان فقط با تابلوی ورود ممنوع از سوی کنفدراسیون مواجه شده‌اند.

سرخابی ها حالا حذف شده‌اند و فرصتی برای عزاداری نیست. از همین حالا باید به فکر رفع این مشکلات بود. هدف قرار دادن یک نفر به عنوان سیبل یا گرفتن کاسه چه کنم هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. برنامه‌ریزی صحیح، فکر به آینده یا ایجاد یک مسیر درست چرا.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز