محسن رضوانی در گفت‌وگو با برنا

رکوردهای شناگران عالی بود/ هدف‌مان درخشش در بازی‌های آسیایی است

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۴۵۴۸
رکوردهای شناگران عالی بود/ هدف‌مان درخشش در بازی‌های آسیایی است
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: امیدوارم در شنا کار ویژه‌ای انجام بدهیم و در واترپلو هم از عنوان‌مان دفاع کنیم.

محسن رضوانی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: مجمع فدراسیون شنا به خوبی برگزار شد و اعضا بار دیگر به بنده حقیر اعتماد کردند. امیدوارم از این اعتماد نهایت استفاده را ببرم و در این پست موفق باشم. هدف من؟ بازی‌های آسیایی هانگژو در پیش است. امیدوارم در شنا کار ویژه‌ای انجام بدهیم و در واترپلو هم از عنوان‌مان دفاع کنیم و به حضور در فینال چشم داشته باشیم.

وی درباره مسابقات شنا در قزاقستان عنوان کرد: با دبیرکل کنفدراسیون شنای آسیا صحبت کردیم. ایشان به دلیل اتفاقات چند روز اخیر در کشور قزاقستان، تصمیم‌گیری را به شنبه محول کرده است. تا امروز هفت تیم برای مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. نکته جالب حضور ژاپن است. تیمی که خود میزبان مسابقات قهرمانی جهان است. این مسئله اهمیت مسابقات برون مرزی و قهرمانی را نشان می‌دهد.

رضوانی درباره احتمال برگزاری مسابقات افزود: این اتفاق تنها یک هفته است که رخ داده. چین و کره درخواست ضمانت از دولت قزاقستان کرده‌اند. متوجه شدیم در شهر نورسطان اتفاق خاصی نیفتاده و ماشین‌های ارتش آن‌جا مستقر است. منتظر تصمیم‌گیری و اجازه از سوی مدیران وزارت ورزش درباره خروج از کشور و حضور در این رقابت‌ها هستیم.

وی درباره تیم ملی گفت: رکوردهای شناگران در مسابقات ابوظبی واقعا عالی بود. امیدوارم با یک نگاه ویژه شاهد یک موفقیت ویژه در مسابقات آسیایی باشیم. دکتر سجادی با توجه به این‌که خودش ورزشکار بوده دستور داده در هر شهر امکانات بررسی و زمینه ایجاد یک استخر فراهم شود. درباره شیرجه؟ مشکل سخت‌افزار داریم و این مسئله پررنگ است. استخر آزادی، 9 دی و استخر تبریز تنها مکان‌های ما برای این ورزش است. کمیته فنی شیرجه البته توجهی مخصوص به البرز، تهران و تبریز در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز