پیکان فاتح شهرآورد تهران/ یازدهمین برد باریج اسانس

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۴۶۲۹
پیکان فاتح شهرآورد تهران/ یازدهمین برد باریج اسانس
شهرآورد تهرانی‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان به سود خودروسازان پیکانی تمام شد و در دو دیدار دیگر این هفته باریج‌اسانس کاشان و مس رفسنجان برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش برنا؛ هفته چهاردهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه 20 دی‌ماه) با برگزاری 5 دیدار در شهرهای ورامین، رفسنجان، فارس، تهران و اصفهان پیگیری شد.

سالن 9 دی رفسنجان این هفته میزبان تیم‌های پنجم و هشتم جدول (تا پایان هفته سیزدهم) بود؛ جایی که شاگردان آسیه پام در تیم مس رفسنجان مجال کسب امتیاز برای حریف باقی نگذاشتند و با نتیجه سه بر صفر و امتیازات 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 19، هفتمین برد و بیست و دومین امتیاز را در کارنامه خود ثبت کردند تا جایگاه خود را در میانه‌های جدول مستحکم‌تر از قبل کنند.

این دیدار به مدت 87 دقیقه به طول انجامید. فرحناز خیری و طوبی بهپوری به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری، نظارت بازی را برعهده داشتند. هدیه صابری و حوریه رضازاده هم داوران اول و دوم بازی بودند.

 

** یازدهمین برد کاشانی‌ها

در کاشان اما تیم باریج‌اسانس در تقابلی یک‌طرفه به راحتی و در سه ست از سد ستارگان فارس گذشت. شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه که در زمره تیم‌های مدعی فصل 1400 لیگ برتر زنان هستند، با وجود کسب یازدهمین پیروزی، باز هم نتوانستند شاهد ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی باشند. چراکه سایپا 13 برد و 38 امتیاز در کارنامه دارد و نماینده 35 امتیازی کاشان برای تصاحب رتبه دومی سایپا در جدول باید به لحاظ برد از حریف پیشی گیرد.

تیم ستارگان فارس نیز نهمین شکست فصل خود را تجربه کرد و همچنان 15 امتیازی باقی ماند.

فائزه جعفری و محبوبه زرنویس‌زاده، ناظر فنی و داوری این بازی بودند که در مدت زمان 79 برگزار شد. ماندانا مطیعی، داور اول و مرضیه ابراهیم‌زاده، داور دوم هم قضاوت بازی را برعهده داشتند.

 

** پیکان فاتح شهرآورد تهران

داربی تهرانی‌ها درحالی به میزبانی خانه والیبال برگزار شد که  شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان در همان ست نخست با نتیجه 25 بر 14 از رقیب تهرانی‌شان مهرسان پیش افتادند. در ست دوم مهرسان به بازی برگشت و تا امتیاز 23 هم بالا آمد اما خودروسازان با کسب امتیاز 25، حریف را متوقف کردند.

در ست سوم، بازی دو تیم پایاپای پیش رفت و درنهایت زور شاگردان جوان اعظم عیدی به پیکانی‌ها نرسید تا نتیجه این بازی سه بر صفر به سود پیکان تمام شود.

این رقابت 92 دقیقه به طول انجامید و پیکان و مهرسان به ترتیب نهمین برد و شکست خود را تجربه کردند.

زهرا قویدل، منیژه صادقی، فرحناز قویدل و لیلا ویسی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم بر بازی نظارت و قضاوت داشتند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز