سهراب انتظاری در گفت‌و‌گو با برنا

مدیران قبلی با هواداران استقلال و پرسپولیس صادق نبودند/ وزیرانی که حرف از خصوصی‌سازی و حرفه‌ای شدن می‌زدند کجا هستند؟!

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۴۶۵۳
مدیران قبلی با هواداران استقلال و پرسپولیس صادق نبودند/ وزیرانی که حرف از خصوصی‌سازی و حرفه‌ای شدن می‌زدند کجا هستند؟!
سهراب انتظاری تاکید کرد مدیرانی که فقط آمدند و قول‌های واهی دادند و رفتند حالا باید جوابگوی هواداران پرسپولیس باشند.

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی پرسپولیس برابر پدیده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس برابر حریف خود تمام تلاشش را به کار گرفت تا نتیجه خوبی را کسب کند اما اسیر اتفاقات شد. این تیم شاید هم با تصور این که بازی راحتی را در پیش روی دارد برابر پدیده به میدان رفت و در دیداری که حریفش از انگیزه بالایی برابر پرسپولیس برخوردار بود به تساوی رضایت داد. البته باید به این مساله اشاره کنم دو روز قبل از این بازی خبر محرومیت پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان شوک بدی را به همه به خصوص به پرسپولیسی ها وارد کرد و این اتفاق و آثار روحی و روانی ناشی از آن را نمی توان در بازی اخیر و نتیجه ای که در این دیدار رقم خورد را نادیده گرفت.

وی افزود: این‌که بخواهیم فکر کنیم با این تساوی دنیا برای پرسپولیس به آخر رسیده است، تصور کاملا اشتباهی است. همه ما به این تیم، توانایی‌های کادر فنی و بازیکنانش ایمان داریم و مطمئن هستیم روز بد پرسپولیس در بازی‌های آینده جبران می‌شود. این نوسانات و افت و خیزها برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید؛ شما ببینید چند روز پیش بایرن مونیخ به عنوان یک تیم قدرتمند در آلمان و اروپا برابر مونشن‌گلادباخ شکست خورد، پس باید بگوئیم بایرن دیگر قهرمان نخواهد شد؟ به اعتقاد من بچه‌ها در بازی‌های بعدی این تساوی را جبران خواهند کرد و پرسپولیس امسال هم اصلی‌ترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی است و با توان فنی خوبی که از این تیم سراغ دارم، ششمین قهرمانی متوالی را نیز به دست خواهیم آورد.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهاجمان تیم در بازی اخیر تاکید کرد: مهاجمان پرسپولیس در این بازی تلاش خوبی داشتند و در 20 دقیقه اول 2-3 فرصت خوب گلزنی به دست آوردند که شاید اگر یکی از آنها به گل تبدیل می شد، ورق بازی به نفع پرسپولیس بر می‌گشت اما متاسفانه این بازی روز پرسپولیسی‌ها نبود و همه اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که پرسپولیس با یک امتیاز به تهران بازگردد.

انتظاری در مورد بازی بعدی تیم گل‌محمدی برابر فجرسپاسی به خبرنگار برنا گفت: فجرسپاسی همیشه جزو تیم‌های خوب بوده و امسال پس از 8 فصل دوری از لیگ برتر می‌اهد نمایش خوب خود را تکرار کند. فجرسپاسی با وجود این‌که در حال حاضر در جدول رده‌بندی شرایط چندان مساعد و مطلوبی ندارد اما جوانان خوب و باانگیزه‌ای دارد. پرسپولیس در این بازی می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و برای جبران اتفاقات مشهد با شرایط متفاوتی پای به این میدان بگذارد. دلم روشن است پرسپولیس با پیروزی برابر فجرسپاسی پایان خوبی را برای نیم فصل اول رقم خواهد زد و در نیم فصل با روحیه و هماهنگی بهتر و تقویت خود می تواند شروع پرقدرتی را در نیم فصل دوم داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حذف سرخابی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: آسیا باید به حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان افتخار کند. حضور تیمی مثل پرسپولیس در لیگ قهرمانان اعتبار ویژه‌ای را به این رقابتها داده بود و حالا بدون این تیم، بدون شک از کیفیت و اعتبار این رقابتها کاسته خواهد شد. با این وجود آقایان کاری کردند که مسئولان AFC دست به چنین اقدامی بزنند. مدیران و وزرایی که از 20 سال قبل از خصوصی سازی و حرفه‌ای شدن گفتند الان کجا هستند؟ چرا الان هیچ کدام از وزرا و مدیران قبلی در این مورد صحبت نمی‌کنند و نمی‌گویند این اتفاق چرا برای فوتبال ما رخ داده است؟ متاسفانه مدیران قبلی ورزش با هواداران صادق و روراست نبودند و ما از داخل ضربه خوردیم. وقتی دیدند فوتبالی حریف پرسپولیس نمی‌شوند این طوری خواستند ترمز پرسپولیس را بکشند تا تیمی که در 6 سال اخیر بهترین نتایج را در آسیا گرفته را از حضور در آسیا محروم کنند. این اتفاق نقطه سیاهی در کارنامه مدیرانی است که فقط مصاحبه کردند و یک قدم مثبت را برای فوتبال و ورزش ما برنداشتند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز