بنیامین قره‌حسنلو در گفت‌وگو با برنا

تنها خواسته‌مان حمایت و توجه است/ انتخابات شنا به نفع ورزشکاران شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۴۹۶۲
تنها خواسته‌مان حمایت و توجه است/ انتخابات شنا به نفع ورزشکاران شد
بنیامین قره‌حسنلو از انتخاب دوباره رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ابراز رضایت کرد.

بنیامین قره‌حسنلو، ملی‌پوش شنا، درباره انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: انتخابات به نفع ورزشکاران شنا برگزار شد. آقای رضوانی 8 سال است در فدراسیون حضور دارند و اگر نباشند، به نظر می‌‌رسد شنا لنگ بماند. در دوره‌های قبل به دلیل ویروس کرونا و مشکلات، کم و کسری وجود داشت اما امیدواریم این بار بیشتر در چشم‌شان باشیم. برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. وضعیت تیم ملی؟ بچه‌ها در حال تمرین و پیشرفت هستند. در حال حاضر در لیگ فعالیت داریم. در حال تلاش برای مسابقات آسیایی هستیم که چند ماه دیگر برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در لیگ به دلیل وقوع کرونا اندکی افت کیفیت اتفاق افتاده. 8 تیم کم است؟ نمی‌توانیم خیلی درباره این‌که باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌کنند صحبت کنیم. مبحث گسترده است. باید در لیگ شرکت کنند اما نمی‌کنند. یکی از مشکلات ما عدم پخش زنده است. این مسئله باعث می‌شود اسپانسرها به سراغ ورزش نیایند. مشکلات به هرحال وجود دارد و باعث شده سرمایه‌گذاریان رغبتی به حضور در شنا نداشته باشند.

قره‌حسنلو درباره شرایط خود عنوان کرد: هم اکنون در مقاومت هستم. شرایط مالی؟ واقعا بد است. اوج قراردادهای ما به سالیانه 8 تا 10 میلیون می‌رسد. نیاز به حمایت داریم. ما ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم در حال تلاش هستیم.

وی درباره حضور دکتر سجادی روی صندلی مدیریت وزارت ورزش و جوانان گفت: برای مسابقات ورودی المپیک 2 سال مسابقه ندادیم و فقط یک مسابقه برگزار کردیم. درخواست ما تنها دیده شدن و توجه است. توقع زیادی نداریم. زحمت می‌کشیم برای مقام. درخواست ما حمایت است تا فقط خستگی‌مان در برود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز