نفت مسجدسلیمان- استقلال؛ قهرمانی نیم فصل در نزدیکی کارون؟!

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۵۳۶۹
نفت مسجدسلیمان- استقلال؛ قهرمانی نیم فصل در نزدیکی کارون؟!
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 میزبان استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش برنا؛ نفت مسجدسلیمان میان تیم‌های پرحاشیه لیگ برتر، پرحاشیه‌ترین بوده.‌ آن‌ها از روز اول در گیر و دار انتخاب سرمربی‌شان حاشیه‌ داشته‌اند تا همین امروز که تنها با یک برد در 12 هفته گذشته در رده پانزدهم لیگ قرار گرفته است. آن‌ها تقریبا در تمام فاکتورها جزء بدترین‌ها بوده‌اند و برای پیدا کردن نکته مثبت باید با ذره بین به جان پرونده آن‌ها در لیگ افتاد. تنها 6 گل زده‌اند و 15 گل خورده‌اند و در این زمینه هم بد بوده‌اند. تنهاخوش‌شانسی‌ آن‌ها اختلاف کم تیم‌های پایین جدول است. سلیمانی‌ها می‌توانند با معجزه برد در این بازی حتی به رده دوازدهم فکر کنند. آن معجزه البته با توجه به امتیازگیری پدیده از پرسپولیس، چندان غیرممکن نیست. میرجوان 33 ساله بهترین گلزن آن‌ها است که 3 گل (50درصد) از گل‌های جنوبی‌ها را زده و کرار جاسم هم جزء تاثیرگذارترین‌های این تیم است. در شرایط عادی هم کرار و هم فراز کمالوند می‌توانستند به دنبال درخشش جلوی استقلال باشند اما نه حالا که لیدرها به جان سلیمانی‌ها افتاده‌اند.

در سمت مقابل استقلالی قرار دارد که قهرمانی نیم فصلش را مسجل کرده، مگر آن که استیناف 2 امتیاز از آن‌ها کم کند. آن‌ها می توانند در این بازی دچار سندرم «با تساوی هم در صدر می‌مانیم» شوند و 3 امتیاز این دیدار را مانند دیدارهای مقابل فجرسپاسی و نساجی از دست بدهد اما اگر هوشمند باشند می‌توانند اختلاف خوبی با پرسپولیس که نفس به نفس این تیم جلو می‌آید ایجاد کند. زمین سلیمانی‌ها هم می‌تواند دیل دیگری باشد تا شاگردان مجیدی امتیاز از دست دهند. درست مانند بازی مقابل فجرسپاسی که نشان داد اگر زمین بد باشد استقلال حتی به تیم‌ها نه‌چندان قدرتمند هم امتیاز می‌دهد. در جمع آبی‌پوشان این روزها کوین یامگا مهره کلیدی است و اگر مهدی‌پور و نیک‌نفس مانند همیشه باشند، آبی‌های پایتخت می‌توانند مانند بازی مقابل تیم رده شانزدهم لیگ، به راحتی نفت را شکست دهند وگرنه مقابل تیم چهاردهم ناکام خواهند ماند.

***

استقلال تا اینجا بهترین خط حمله، لیگ، بیشترین برد و کمترین باخت را به نام خود سند زده که همه این رکوردها ممکن است در یک بازی شکسته شود.

استقلال در صورت شکست با اختلاف بیش از 3 گل و برد با اختلاف بیش از 3 گل پرسپولیس صدر را از دست خواهد داد. نفت سلیمانی‌ها هم از این رتبه پایین‌تر نمی‌آیند اما در صورت برد با اختلاف بالا و شکست‌های سنگین تیم‌های بالای‌شان تا رده دوازدهم بالا می‌آیند.

نفتی‌ها فصل گذشته در مسجدسلیمان استقلال فکری را متوقف کردند اما در تهران مقابل شاگردان مجیدی 1-0 شکست خوردند. درست مانند فصل قبل از آن. تساوی در مسجدسلیمان و برد در تهران برای استقلالی‌ها.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز