تقابل‌های جذاب در تبریز/ تارتار و تیمش در اندیشه جبران

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۵۳۸۱
تقابل‌های جذاب در تبریز/ تارتار و تیمش در اندیشه جبران
آخرین بازی‌های نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و یکم امروز در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های لیگ برتری به نیمه راه خود در لیگ رسیده‌اند و امروز بازی آخر خود را در نیم فصل برگزار خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ در بازی‌های امروز شاهد تقابل‌های جذابی در شهرهای مختلف خواهیم بود که می‌تواند آخر هفته داغی را برای هواداران فوتبال رقم بزند. در زیر به بررسی این بازیها (به جز دیدارهای این هفته پرسپولیس و استقلال) می پردازیم:

***

در اراک و در دیداری ویژه آلومینیوم برابر سپاهان اصفهان به میدان می رود تا رویارویی شاگردان رسول خطیبی برابر یاران نویدکیا در آخرین بازی نیم فصل دو تیم بازی جذابی را رقم بزند. آلومینیوم در حالی پذیرای سپاهان است که هفته قبل برابر پیکان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک- یک دست پیدا نکرد. این در حالی است که شاگردان نویدکیا برابر فولاد در اصفهان به پیروزی رسیدند و سه امتیاز مهمی را در کارنامه خود به ثبت رساندند. حساسیت این دیدار نه تنها برای این دو تیم است، بلکه برای دیگر بالانشینان جدول رده بندی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

***

جدال جذاب دیگری که امروز در تبریز برگزار می شود تقابل تراکتور و نساجی مازندران است، دیداری که می‌توان آن را دیداری پر از تقابل‌های ویژه نامید، از تقابل مسعود شجاعی در تبریز با تیم سابقش تا رویارویی ساکت الهامی با تیمی که در سال‌های اخیر سکان هدایت آن را برعهده داشت. تراکتور که روزهای ناموفقی را پشت سر می‌گذارد پس از توقف در شیراز برابر شاگردان کلانتری امروز در حالی میزبان نساجی مازندران هستند که شاگردان ساکت در هفته قبل موفق شدند در دیداری خانگی ذوب آهن را با یک گل شکست دهند.

***

هوادار رضا عنایتی در بازی خانگی خود امروز بازی ویژه ای را برابر صنعت نفت برگزار می کند. هوادار در حالی برای دیدار روبروی نفت قرار می گیرد که در هفته گذشته در مصاف خارج از خانه برابر گل‌گهر با یک گل مغلوب شد تا شکست دیگری در کارنامه تیم عنایتی به ثبت برسد. در آن سوی میدان نیز یاران منصوریان در دیدار تمام نفتی که روبروی نفت مسجدسلیمان داشتند به برتری دو بر صفر رسیدند تا با روحیه خوب برابر هوادار صف آرایی کنند. تقابل دو سرمربی دو تیم که در سال های قبل در جمع آبی‌های استقلال با هم همبازی بودند، می تواند اتفاق جذابی برای این دیدار محسوب شود. 

***

اگرچه مس رفسنجان در بازی قبل خود نمایش خوبی را در تهران روبروی استقلال داشت اما شاگردان محمد ربیعی بازی چهاردهم خود در نیم فصل اول را با شکست برابر آبی های تهرانی به پایان رساندند و حالا امیدوار هستند در مصاف با پیکان جبران مافات کرده و ناکامی اخیرشان را به دست فراموشی بسپارند. این در حالی است که پیکانی ها در بازی قبلی خود برابر آلومینیوم در تهران نتیجه ای بهتر از تساوی یک- یک دست پیدا نکردند. 

***

ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ را برگزار می‌کنند. در این دیدار ذوب‌آهنی که هفته قبل با یک گل برابر نساجی مغلوب شد، در اندیشه جبران مافات در دیداری خانگی است. در این بازی شاگردان مهدی تارتار به مصاف گل‌گهری می‌روند که با پیروزی اخیر برابر هوادار با روحیه‌ای بهتر از قبل به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهند. مصاف شاگردان مهدی تارتار با یاران امیر قلعه‌نویی در این بازی می‌تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد. 

***

فولاد که در هفته قبل از سفر به اصفهان و دیدار برابر سپاهان امتیازی را به دست نیاورد و با باخت دو بر یک به خانه بازگشت، امروز در اهواز به مصاف پدیده می رود. این در حالی است که حریف این هفته شاگردان نکونام در بازی قبل خود موفق شد در خانه امتیاز مهمی را در مصاف با تیم پرسپولیس گرفته و از تساوی یک-یک روبروی قرمزهای پایتخت روحیه ویژه ای نیز برای شاگردان سیدعباسی به وجود بیاید و امیدوارتر از قبل بازی پایانی خود در نیم فصل اول را برگزار کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز