پیروزی سیرجان و آذرباتری با چاشنی انتقام

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۵۵۳۹
پیروزی سیرجان و آذرباتری با چاشنی انتقام
آذرباتری ارومیه با پیروزی سه امتیازی مقابل شهرداری گنبد، انتقام باخت دور رفت را گرفت و فولاد سیرجان ایرانیان هم در تقابلی خانگی، پاس گرگان را از پیش رو برداشت تا شکست هفته چهارم را جبران کند.

به گزارش برنا، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 22 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری می‌شود.

پاس گرگان بعد از صعود یک پله‌ای به رتبه هشتم جدول در پایان هفته شانزدهم، این هفته مقابل فولاد سیرجان ایرانیان کاری از پیش نبرد. دو تیم درحالی رو در روی هم قرار گرفتند که فولاد سیرجان ایرانیان که در کورس رقابت با تیم‌های 20 امتیازی هفته هفدهم قرار داشت در سه ست متوالی و ثبت امتیازات 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 20 میهمانش را با شکست بدرقه و شکست سه بر یک دور رفت مقابل گرگانی‌ها را جبران کرد.

دیدار دو تیم در مدت زمان 84 دقیقه برگزار شد که طی آن اسماعیل مسافر بازیکن شماره 7 پاس گرگان کارت زرد گرفت.

شهباز صدری، محمد شاهمیری، محمدرضا درفش کاویان و محمد آقایی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و قضاوت این بازی را تشکیل دادند.

 

** پیروزی تفکرات رئوفی در جدال سرمربیان گنبدی

تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد که هدایت آنان را سرمربیان از شهر گنبد برعهده دارند، در دومین مسابقه هفته هفدهم به مصاف یکدیگر رفتند.

آذرباتری تیم قعرنشین جدول رده‌بندی امروز در ارومیه میزبان گنبدی‌ها بود. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان تا پایان هفته شانزدهم تنها موفق به کسب 3 برد و 10 امتیاز شده بود، اما شاگردان رحمان رئوفی این هفته به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده و چهارمین برد را در کارنامه خود ثبت کردند.

این پیروزی درحالی به نام آذرباتری ثبت شد که دیدار هفته چهارم دو تیم به نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری گنبد تمام شده بود. به این ترتیب آذرباتری هم شکست دور رفت را جبران کرد و هم تعداد امتیازاتش را به عدد 13 رساند. این برد همچنین برتری تفکرات رئوفی در جدال سرمربیان گنبدی را به نوعی نشان داد.

این رقابت در مدت زمان 91 انجام شد و در آن تیم شهرداری گنبد در ست دوم اخطار و سپس جریمه تاخیر دریافت کرد. ضمن این که شاهین مظلوم بازیکن شماره 21 شهرداری گنبد در ست دوم کارت زرد گرفت.

محمدعلی امیدی و مسعود قاری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت بازی را برعهده داشتند. اصغر میرزایی و میثم پارسه داوران اول و دوم مسابقه بودند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز