افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با برنا

یامگا عالی بود/ نفتی‌ها مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتند

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۵۸۷۱
یامگا عالی بود/ نفتی‌ها مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتند
افشین حاجی‌پور با تمجید از بازی استقلالی‌ها، یامگا را یکی از برترین‌های استقلال دانست و اعلام کرد این تیم باید در نقل و انتقالات نیم‌فصل تقویت شود.

افشین حاجی‌پور، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی بسیار خوبی بود. هرچند که برد استقلال قابل پیش بینی بود. نفت مسجدسلیمان در جدول وضعیت خوبی ندارد و در این فصل حواشی زیادی داشته است. حالا هم که ماجرای لیدرهای‌شان به وجود آمده و حتی سرمربی‌شان هم کنار کشیده بود. نفتی ها می‌خواستند در نیمه اول جلوی حملات استقلال را بگیرند اما آبی‌پوشان با تجربه بازی کردند. نفتی‌ها چند موقعیت خوب هم داشتند اما نتوانستند موفق باشند زیرا استقلال به سه امتیاز نیاز داشت و می‌خواست با قدرت نیم‌فصل را به پایان برساند. آبی‌ها در پی حفظ رکوردها هم بودند تا بدون شکست و با گل خورده کم نیم‌فصل را پشت سر بگذارند و در مجموع بازی خوبی شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: استقلال منطقه منطقه جلو می‌آمد. در خط دفاع استقلالی‌ها عالی بودند و توپ را به خوبی به هافبک‌ها می‌رساندند تا آن‌ها موقعیت‌سازی کنند. به عنوان یک استقلالی اما انتظارم از بعضی بازیکنان بیشتر است و آن‌ها باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. آبی‌ها باید در نیم فصل به فکر تقویت تیم و بازیکن خریدن باشند. در تمام خطوط، البته اولویت باید هافبک پلی میکر باشد.

حاجی‌پور درباره اینکه آیا این بازی بهترین نمایش استقلال بود یا خیر گفت: استقلال بازی های از این بهتر داشته و همیشه دنبال ارائه نمایش خوب بوده است. بیشترین حسرتم بابت از دست دادن امتیاز مقابل فجر بود. در آن بازی خیلی بهتر از بازی با نفت بازی کرد زیرا نفت هیچ حرفی برای گفتن نداشت و پس از دریافت گل دوم به نوعی وا دادند.

پیشکسوت آبی‌پوشان آینده استقلال را اینگونه تحلیل کرد: همان‌طور که گفتم استقلال نیاز مبرم به جذب بازیکن دارد. نه هر بازیکنی، بلکه ستاره. کسی که بلافاصله به ترکیب اصلی برسد. نگاه کنید استقلال بازیکنانی چون دیاباته، قایدی و ریگی که در ترکیب اصلی بوده‌اند جدا شده‌اند. حالا بازیکنانی چون یامگا دارد که ستاره باشند. یامگا عالی بوده و می درخشد اما آبی‌ها کاملا نیاز به ستاره دارند. امیدوارم این تیم بالاخره امسال جام بیاورد و هواداران را خوشحال کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز