فرامرز ظلی در گفت‌وگو با برنا

از سجادی کار ۸ ساله را در ۸ ماه می‌‌خواهند/ نباید مجیدی را تحت فشار بگذارند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۶۳۹۸
از سجادی کار ۸ ساله را در ۸ ماه می‌‌خواهند/ نباید مجیدی را تحت فشار بگذارند
فرامرز ظلی از محرومیت آبی و قرمزها و شرایط تیم فوتبال استقلال در بازی‌های امسال صحبت کرد.

فرامرز ظلی، پیشکسوت سرشناس باشگاه استقلال تهران، درباره مسابقات لیگ برتر فوتبال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی‌های را دنبال کرده‌ام اما باید بگویم فوتبال ما آن نظم و قاعده مورد نیاز را ندارد. با من بمیرم و تو بمیری نمی‌شود پیشرفت کرد. توزیع ناعادلانه پول شهرت و محبت در لیگ را شاهد هستیم. مثلا صنعت نفتی‌ها پول ناهار و شام ندارند و در بعضی تیم‌ها بازیکنان میلیاردی می‌گیرند. این عدالت نیست. باید شرایط مشابه فراهم کرد. در نهایت هم دیدید این مشکلات به حذف قرمز و آبی‌ها انجامید. خرج‌های گزافی کرده‌اند و به کسی حساب پس ندادند. باید بگویم فوتبال ما فقط برای گذران وقت است و شادی باطنی و درونی ایجاد نمی‌کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره حذف استقلال و پرسپولیس هم عنوان کرد: مقصر اصلی دلال‌ها و برخی مدیران هستند. شما به طور مثال آقای آجرلو را ببینید. 30 سال است او را می‌شناسم. یا آقای سجادی. ایشان عزیز من هستند. او انسان بسیار سالمی است. سجادی 8 ماه است آمده اما کار 8 سال پیش را از او می‌خواهند. شما هم دیدید قافله به مقصد نرسید و تیم‌های ما محروم شدند. شما صدای دلنشینی از این فوتبال نمی‌‌شنوید.  جا به جایی دائمی مدیران با سلایق مختلف باعث عقبگرد شده. ماحصل آن چه می‌شود؟ مشکلات یکی دو تا نیست اما امیدوارم روند اصلاح شود.

وی درباره نمایش‌های استقلال افزود: برای صدرنشینی استقلال خوشحالم اما این صدرنشینی باید تداوم داشته باشد. با یکی دو امتیاز نمی‌توان خوشحال شد. مجیدی بسیار زحمت کشیده اما از چپ و راست تحت فشار است. بگذارید این مربی جوان کارش را انجام دهد. تیتر رسانه‌ها را ببینید. اصلا چیز دلنشین و مثبت می‌بینید؟ به من نشان دهید. امیدوارم اما استقلال موفقیتی ادامه دار باشد.

ظلی که خود وظیفه حراست از قفس توری استقلالی‌ها را برعهده داشته درباره عملکرد رضایی در دروازه تیم استقلال در مقطعی از نیم فصل گفت: من هم در جوانی در تیم کیان چهره شدم. عملکرد رضایی بسیار درخشان بوده و خودی نشان داده. این نمایش‌ها باید ادامه دار باشد و امیدوارم بتواند به حق خود برسد. ضمن این که حسین حسینی هم عملکرد بسیار خوبی درون دروازه داشته که در نوع خود قابل تقدیر است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز