سجادی: حضور در رویدادهای مهم ورزشی باید کیفی باشد/ می توان در اسکی با بهره مندی از زیرساخت های طبیعی، اردوهای مشترک برگزار کرد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۶۵۱۶
سجادی: حضور در رویدادهای مهم ورزشی باید کیفی باشد/ می توان در اسکی با بهره مندی از زیرساخت های طبیعی، اردوهای مشترک برگزار کرد
​وزیر ورزش وجوانان درنشست ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراسیایی حضور کیفی کاروان های ورزشی در رویدادهای مهم بین‌المللی را مورد تاکید قرار داد .

به گزارش برنا، در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراسیایی صبح امروز به ریاست دکتر سید حمید سجادی و با حضور روسای دو ‌فدراسیون‌ ناشنوایان و اسکی برگزار شد.

در این جلسه ارایه گزارش توسط نظریان رییس فدراسیون اسکی برای حضور در المپیک زمستانی و رییس فدراسیون ناشنوایان درخصوص بازی های المپیک ناشنوایان در دستور کار قرار گرفت.

دراین جلسه دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، با تاکید بر حضور کیفی کاروان های ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی اعلام کرد: باید تلاش کنیم بستر حضور موفق ورزشکاران دارای معلولیت مهیا شود.

وی با اشاره به موفقیت هایی که ورزشکاران ناشنوا و کم‌شنوای کشورمان که در مسابقات مختلف کسب کرده اند، اظهار داشت: جامعه ورزش قدردان زحمات این عزیزان است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که در ابعاد مختلف، ورزش در این حوزه گسترش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمام مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت آشنا هستیم و تلاش می کنیم در رفع آنها بکوشیم .

وی مسأله اشتغال، توسعه فضاهای ورزشی، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت های ورزشی، حمایت از ورزشکاران ناشنوا را بخشی از مسایل ورزشکاران ناشنوا دانست و تاکید کرد: درصدد هستیم یک معاونت را مسئول شناسایی و رفع مشکلات آنها کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اسکی بازان کشورمان این نکته را مورد توجه قرار داد که با توجه به پتانسیل اسکی ایران، باید تلاش شود در هر رویدادی نتایج بهتری کسب شود.

او کسب تجربه در چنین رویدادهایی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: زیرساخت‌های طبیعی و وجود پیستهای اسکی باید فرصتی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی با سایر کشورها و میزبانی رقابتها شود.

انتهای پیام // 

نظر شما