علی افضل در گفت‌وگو با برنا

امیدوارم شمسایی یک تحول اساسی ایجاد کند/ می‌توان به ناظم‌الشریعه نمره قبولی داد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۶۵۲۱
امیدوارم شمسایی یک تحول اساسی ایجاد کند/ می‌توان به ناظم‌الشریعه نمره قبولی داد
علی افضل گفت: می‌توان به ناظم‌الشریعه نمره قبولی داد و امیدوارم شمسایی تحولی در تیم ایجاد کند.

علی افضل، مربی فوتسال، درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به شمسایی تبریک می‌گویم، او به هر صورت یک بازیکن حرفه‌ای هم در سطح آسیایی و هم در سطح جهانی بود. چهره ای که بسیار شناخته شده و قطعا حضورش در کنار تیم‌ ملی اتفاقات خوبی را به همراه خواهد داشت اما در کنار این تغییر حواس‌مان باشد که منکر زحمات ناظم‌الشریعه در این سال هایی که هدایت تیم را برعهده داشت نشویم.

وی افزود: ناظم‌الشریعه واقعا برای تیم‌ ملی زحمت کشید و افتخارات آسیایی و جهانی مناسبی را برای ایران رقم زد اما به هر دلیل فدراسیون تصمیم به تغییر گرفت و گزینه مناسبی را هم انتخاب کرد. امیدوارم و با شناختی هم که از وحید شمسایی عزیز دارم قطعا روزهای خوبی را با تیم ‌ملی تجربه خواهد کرد، البته اینبار در قامت سرمربی. خانواده فوتسال به دنبال تحول در این رشته است و امیدوارم شمسایی با استفاده از تجربه دوران بازیگری خود این هدف را محقق کند‌.

کارشناس فوتسال در خصوص ارزیابی خود از عملکرد ناظم‌الشریعه گفت: اگر از نتایج جام جهانی اخیر عبور کنیم ناظم الشریعه و کادر‌ش در این سال ها نتایج و مقام‌های خوبی را به دست آوردند و جام‌ جهانی لیتوانی باعث شد هجمه‌ها زیاد شود اما این مسابقات هم شرایط خاص خودش را داشت. همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند و ایران خوب بازی کرد ولی بدشانسی و برخی ضعف‌ها باعث شد از گردونه رقابت‌ها خارج شویم. بنابراین اگر بخواهم کارنامه او را ارزیابی کنیم می‌توانیم نمره قبولی به ناظم‌ الشریعه بدهیم.

افضل در خصوص انتخاب مربی اسپانیایی توسط شمسایی بیان کرد: هر مربی کنار تیم باشد در نهایت مسئولیت اصلی تیم با شخص شمسایی است. انتخاب مربی خوب چه خارجی و چه داخلی قطعا اتفاق خوبی است و امیدوارم که مربی طراز اولی کنار شمسایی قرار بگیرد. اگر از این نوع مربی ها در رده‌های پایه استفاده کنیم استفاده بهتری کرده‌ایم و بیشتر از این مربیان بهره خواهیم برد. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز