مصاف تکراری این بار در جام حذفی/ قهرمان به سد مسی رسید

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۶۵۳۴
مصاف تکراری این بار در جام حذفی/ قهرمان به سد مسی رسید
در روز اول رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی امروز، دوشنبه 27 دی ماه 1400 بدون احتساب دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌ آهن شاهد برگزاری سه دیدار دیگر هستیم.

به گزارش برنا؛ پس از برگزاری مرحله یک شانزدهم و مشخص شدن چهره تیم های صعودکننده به مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال امروز جدال‌های جذابی را در شهرهای مختلف شاهد خواهیم بود که در زیر این بازیها را مورد بررسی قرار می دهیم.

در اراک تیم آلومینیوم اراک در حالی خود را برای دیدار برابر سپاهان آماده می کند که این دو تیم چند روز پیش در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تساوی بدون گل نتیجه نهایی آن دیدار بود اما این بار بازی این دو تیم باید برنده داشته باشد تا چهره یکی از دو تیم به عنوان تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی مشخص شود. شاگردان خطیبی در حالی باید به جدال شاگردان نویدکیا بروند که این تیم با عبور از سد فجرسپاسی به این دور صعود کرده است. در آن سوی میدان سپاهان در دور قبل با برد یک بر صفر برابر تیم ناشناخته ستارگان اورکی اسلامشهر جواز صعود به دور بعدی جام حذفی را به دست آورد.

شاگردان ویسی در تیم خیبر خرم‌آباد در بازی دیگر امروز در خانه از تیم فوتبال صنعت نفت پذیرایی می کنند. خیبری ها که یکی از تیم های دسته اولی حاضر در این مرحله از جام حذفی هستند در مرحله قبل با حذف تیم مس شهربابک به دور بعد رسیدند. نفت نیز که در دور قبل شمس آذر قزوین لیگ اولی را شکست داده به حکم قرعه باید به مصاف خیبر برود.

در بازی دیگر امروز در کرمان شاهد جدال مس برابر فولاد خواهیم بود. در این مرحله از جام حذفی مسی‌ها که با پیروزی برابر لیگ یکی ماشین سازی به این مرحله رسیده اند در دیداری خانگی به مصاف قهرمان دور قبل جام حذفی می روند. فولاد نکونام که در فصل قبل کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر برد، امیدوار است این بازی را برد پشت سر بگذارد. قرمزها در دور قبل با پیروزی برابر تیم شهرداری نوشهر مجوز بازی در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند.

انتهای پیام// 

نظر شما