اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۶۸۱۲
اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال
آرای مربوط به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور صادر شد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

در دیدار دو تیم شهید اورکی اسلامشهر و شهدای بابلسر که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، مهرداد هاشمیان سرپرست تیم شهدا بابلسر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شد. ضمن اینکه تیم شهید اورکی اسلامشهر به دلیل نقض اصول کلی رفتار مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به پرداخت بیست میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم شهرداری ماهشهر و چوکا تالش که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، هر دو تیم به دلیل سو رفتار تیمی به ترتیب به پرداخت هفتاد میلیون ریال و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ضمن اینکه  سالار قدرتخواه تدارکات تیم چوکا تاش به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت نود میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم پیام توس مشهد و آبی پوشان امید کوشا تهران که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، سعید شکیب بازیکن تیم آبی پوشان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت بیست میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم نود ارومیه و عقاب تهران که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، تیم نود ارومیه به دلیل سو رفتار تیمی به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدصادق اسدی مدیر تیم نود ارومیه به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (فحاشی) به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت نود میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم ایران جوان بوشهر و مناطق نفت خیز جنوب که در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد، تیم ایران جوان بوشهر به دلیل سو رفتار تیمی به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه فرشید نیک بازیکن تیم مناطق نفت خیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه از طریق فحاشی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت نود میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و سپیدرود رشت که در تاریخ 29 آذرماه برگزار شد، حسن اشجاری سرمربی تیم سپیدرود به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت نود میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم چوکا تالش و ایران جوان بوشهر که در تاریخ 29 آذرماه برگزار شد، تیم چوکا به دلیل سو رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار به پرداخت نود میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه ابراهیم مزارعی مربی تیم ایران جوان بوشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و شصت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم نیروی زمینی تهران و پیام توس مشهد که در تاریخ 29 آذرماه برگزار شد، تیم پیام توس مشهد به دلیل سو رفتار تیمی به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه جلیل ذوالفقاری به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت نود میلیون ریال محکوم شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز