پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در جدال دستیاران کولاکوویچ

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۶۹۳۵
پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در جدال دستیاران کولاکوویچ
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان (مدافع عنوان قهرمانی)، مقاومت یزد و شهرداری ورامین در آغاز هفته هجدهم موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

به گزارش برنا؛ هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 26 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد، ورامین و آمل پیگیری می‌شود.

در نخستین بازی این هفته تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان که هدایت آن‌ها را به ترتیب پیمان اکبری و سعید رضایی دستیاران سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران (ایگور کولاکوویچ) برعهده دارند در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم فولاد سیرجان در این جدال پنج سته به پیروزی رسید.

شاگردان سعید رضایی در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 13، 25 بر 21 و 16 بر 14 شدند تا نهمین برد خود را به دست آورند. پیکان نیز در ست‌های سوم و چهارم امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 22 را به سود خود ثبت کرد و یک امتیاز از این بازی گرفت.

پیش از این دیدار و مسابقه هفته پنجم دور رفت دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود فولاد سیرجان ایرانیان تمام شده بود.

این دیدار در مدت زمان 140 دقیقه برگزار شد که طی آن علی یوسف‌پور بازیکن شماره 7 فولاد سیرجان در ست دوم کارت زرد گرفت. الکساندرا بلاگوچی بازیکن خارجی و شماره 3 سیرجانی‌ها نیز در ست چهارم کارت قرمز دریافت کرد. ضمن این‌که تیم پیکان در ست پنجم اخطار تاخیر گرفت.

محمدحسن خوشدل، محمد منصوری، محسن ترابی، امید فولادی‌وندا و حامد گرجی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

 برد خانگی شهرداری ورامین

تیم شهرداری ورامین در روز میزبانی از آذرباتری ارومیه موفق شد تیم قعرنشین جدول رده‌بندی را درسه ست متوالی با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 15 و 30 بر 28 شکست داد و به هفتمین برد خود دست یافت.

در هفته پنجم نیز شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین موفق شده بودند مقابل نماینده ارومیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

احمد دامغانی‌نژاد و مجید محسنی شوشتری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این دیدار که در مدت زمان 93 دقیقه برگزار شد را برعهده داشتند. قادر صادقی و جواد مرآتی نیز داوران اول و دوم بودند.

در ست سوم این دیدار، امین نجفی بازیکن شماره 11 ورامین و نیز رحمان رئوفی سرمربی آذرباتری ارومیه کارت زرد دریافت کردند. ضمن این که در ست دوم مسابقه حسین ولایی بازیکن شماره 4 شهرداری ورامین از ناحیه پا مصدوم شد.

یازدهمین برد مقاومت یزد

تقابل تیم‌های پنجم و ششم جدول یعنی تیم‌های مقاومت یزد و راه‌یاب ملل مریوان نیز در زمره رقابت‌های جذاب هفته هجدهم بود که با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25 بر 12، 25 بر 19 و 25 بر 23 به سود یزدی‌ها تمام شد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت با این پیروزی با لبنیات هراز آمل هم‌امتیاز شدند.

دیدار دو تیم در مدت زمان 82 دقیقه انجام شد و طی آن فدریکو پریرا بازیکن شماره 2 مریوان کارت زرد گرفت.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز