بنا: برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی دو تیم مجزا خواهیم داشت

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۸۶۹۵۱
بنا: برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی دو تیم مجزا خواهیم داشت
محمد بنا گفت: برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی دو تیم مجزا خواهیم داشت.

به گزارش برنا، محمد بنا، سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی درخصوص چرخه انتخایی تیم‌ملی گفت: بر اساس فرایندی که از قبل ترسیم شده ما مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و الان هم مرحله دوم فرایند انتخابی تیم‌ملی در حال برگزاری است در مسابقات انتخابی جام تختی که سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند که از انتخابی جام تختی هم در هر وزن سه نفر انتخاب میشوند که مسابقات خوبی را در جام تختی برگزار کنند که تقریبا فرایند داخلیمان به اتمام برسد.

وی افزود: سطح‌مسابقات بد نیست و ما بضاعتمان به اندازه کشتی ازاد نیست ولی در مجموع مسابقات خوب برگزار شد به خصوص در نوبت بعدازظهر امروز مبارزه های پایاپایی برگزار شد و فردا هم مسابقات پنج وزن دوم برگزار میشود که نفرات انتخاب شوند تا مسابقات خوب و جذابی را در جام تختی داشته باشیم.  در چهار وزن ۵۵،  ۶۰،  ۷۲ ، ۸۷  کیلوگرم مرحله انتخابی نهایی آن برگزار خواهد شد در جام تختی همه مدعیان رو در رو با هم مبارزه کنند و یک تیم خوب برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان و بازیهای اسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین انتخاب شوند.

بنا در خصوص برنامه کادر فنی برای قهرمانی جهان و بازیهای اسیایی بیان کرد: طبیعتا با فاصله کمی که بین این دو رویداد وجود دارد فکر نکنم بتوانیم از یک تیم و یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم همان طور که میدانید بازیهای اسیایی در شش وزن المپیکی برگزار میشود که شش نفر برای بازیهای اسیایی و ده نفر برای پیکارهای جهانی انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص اغاز اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: تا انتخابتمان نهایی نشود اردویی نداریم و بعد از جام تختی در اوایل اسفند ماه اردوهای تیم ملی در نیمه دوم اسفند  ۱۴۰۱ آغاز میشود.

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی ادامه داد: برای مسابقات قهرمانی اسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار میشود اردوها ادامه خواهد داشت چرا که بعد از قهرمانی اسیا تورنومنت های بین المللی رو پیش رو داریم.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز