تقابل تکراری برای لیگ برتری‌ها/ خلیج‌فارس بازهم شگفتی‌سازی می‌کند؟

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۷۱۷۲
تقابل تکراری برای لیگ برتری‌ها/ خلیج‌فارس بازهم شگفتی‌سازی می‌کند؟
پس از انجام 4 بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال و معرفی تیم‌های برتر از این دیدارها، امروز سه شنبه 28 دی بدون احتساب دیدار پیکان برابر استقلال که لغو شد، شاهد برگزاری 3 دیدار دیگر از این مرحله از جام حذفی هستیم.

به گزارش برنا؛ بدون احتساب دیدار لغو شده خودروسازان برابر آبی‌های پایتخت نشین، امروز سه بازی جذاب در جام حذفی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که این بازی ها را با هم مرور می کنیم؛

دو تیم نساجی مازندران و گل گهر سیرجان که در هفته سوم از دور رفت لیگ بیست و یکم به میزبانی شاگردان امیر قلعه نویی روبروی هم به میدان رفتند و در نهایت به تساوی یک- یک رضایت دادند، حالا این به حکم قرعه جام حذفی در این مرحله دوباره به هم رسیدند تا تقابل تیم ساکت الهامی برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی دیدار ویژه ای را در این مرحله از جام حذفی رقم بزند. نساج ها که با برتری برابر آرمان گهر لیگ یکی از مرحله قبل جام حذفی عبور کردند حالا در دیدار سختی برابر گل گهری به میدان می روند که در دور یک شانزدهم نهایی با پیروزی قاطع 4 بر صفر از سد شهرداری آستارا عبور کرد و موفق شد به دور بعدی جام حذفی برسد. این مسابقه در مشهد برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان و پدیده مشهد در حالی با حکم قرعه در جام حذفی به مصاف هم می روند که طبق برنامه لیگ برتر قرار بود در هفته دوم روبروی هم قرار بگیرند اما مشکلات آن روزهای پدیده باعث شد بازیکنان این تیم مشهدی از حضور در رفسنجان خودداری کرده تا آن دیدار برگزار نشود و در نهایت کمیته انضباطی رای به پیروزی 3 بر صفر مس در آن دیدار بدهد. حالا در قرعه کشی جام حذفی، بار دیگر این دو تیم به هم رسیدند و این بار مشهدی‌ها عازم کرمان شده‌اند تا برابر حریف هفته دوم خود در لیگ برتر در جام حذفی به میدان بروند. در دور قبل مس و پدیده به ترتیب با عبور از سد تراکتور و استقلال ملاثانی موفق شدند به جمع 16 تیم برتر این مرحله از جام حذفی برسند.

تیم های نفت مسجدسلیمان و خلیج فارس ماهشهر دیدار بعدی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار می کنند که در این بازی، تقابلی جنوبی را شاهد هستیم. شاگردان سابق فراز کمالوند در حالی برابر حریف دسته دومی خود به میدان می‌روند که این تیم گمنام در دور قبل موفق شده بود هوادار لیگ برتری را از گردونه جام حذفی کنار بزند. در آن سوی میدان نفت مسجدسلیمان با حذف شاهین بوشهر به عنوان یکی از تیم های این مرحله از جام حذفی به این دور از رقابت ها رسیده است.

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز