بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل

پیکان؛ جان سخت در مهمانی‌ها

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۷۱۹۲
پیکان؛ جان سخت در مهمانی‌ها
پیکانی‌ها در فصلی که رفت و آمد ویژه‌ای را در کادر فنی خود داشتند با عنوان ششمی به کار خود در نیم فصل اول پایان دادند.

به گزارش برنا؛ در ادامه بررسی شرایط تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول دور بیست و یکم این رقابت ها نوبت به تیم فوتبال پیکان تهران رسید تا شرایطش را مورد ارزیابی قرار دهیم.

آنچه گذشت؛ حریفی قدر برای رقبا

خودروسازان تهرانی در این فصل در حالی کار خود در نیم فصل اول پایان دادند که از 15 بازی خود موفق شدند با 5 پیروزی، 7 تساوی و 3 شکست صاحب 22 امتیاز شده و در رده ششم قرار بگیرند. این در شرایطی بود که مهم ترین تغییر این تیم در مقایسه با فصل قبل، حضور مجتبی حسینی به جای مهدی تارتار روی نیمکت هدایت این تیم بود که شرایط ویژه ای را برای آنها رقم زد. سنگین ترین شکست این تیم در دور رفت برابر استقلال بود که با حساب سه بر صفر زمین را ترک کرد.

عملکرد سرمربی؛ جانشین خوب برای تارتار

سرمربی جدید پیکان در حالی جایگزین تارتار شد که این تیم ساختار دفاعی خوبی را برای تیمش ایجاد کرد و تنها برابر پرسپولیس و استقلال 3 بار دروازه تیمش را باز شده دید و در مجموع ساختار دفاعی منسجمی را از تیم حسینی در نیم فصل اول شاهد بودیم.

ستاره؛ کوشکی مورد توجه مدعیان لیگ برتر

علیرضا کوشکی، جوان جویای نام خودروسازان با 4 گل و 2 پاس گل در نیم فصل اول برای تیمش خوش درخشید به طوری که در آستانه نقل و انتقالات زمستانی بحث های زیادی در خصوص پیوستن او به تیم های مدعی و بزرگ در لیگ برتر مطرح می شود.

رکورد؛ شکست ناپذیر در مهمانی‌ها

اتفاق ویژه ای که برای پیکان رقم خورده، شکست ناپذیری در دیدارهای خارج از خانه اش در دور رفت است. این تیم از 7 بازی خارج از خانه خود در دور رفت، 3 برد و 4 مساوی به دست آورد و همراه استقلال تیم های شکست ناپذیر خارج از خانه لقب گرفت.

آنچه خواهید دید؛ همچنان کم‌نوسان؟

پیش بینی می شود روند کم نوسان پیکانی ها در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول تکرار شود تا بدین ترتیب پیکانی ها در ادامه فصل جاری هم به حریفی ویژه برای تمام تیم های لیگ برتری بدل شود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز