دیدار سرکنسول ایران در بمبئی با کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۷۶۹۹
دیدار سرکنسول ایران در بمبئی با کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان
سرکنسول ایران در بمبئی دقایقی پیش با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال بانوان، با کادر فنی تیم ملی گفت و گو کرد.

به گزارش برنا، ابوالفضل محمد علیخانی، سرکنسول ایران در بمبئی با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال بانوان با کادر فنی و سرپرستی دقایقی را به گفت و گو پرداخت.

وی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما در کنار شما هستیم تا با فراغ خاطر تمرینات خود را برای دیدار مقابل هند برگزار کنید. بدون شک حضور شما در این رخداد بزرگ و آسیایی باعث افتخار ایران است. امیدواریم که نتایج مطلوبی را کسب کنید. بازیکنان با حجاب اسلامی و شرایط متفاوت تر از تمامی تیم ها به میدان می‌روند و بازیهای سختی را پیش رو دارند. اما با توجه به توانایی و انگیزه بالایی که از دختران ایران زمین سراغ دارم، میدانم که بهترین نتیجه را کسب و مانند همیشه باعث افتخارمان خواهید بود.

محمد علیخانی ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار بازیکنان گفت: وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان را مرتبا پیگیری کرده و متوجه شدم که یکی از بازیکنان شما با فرزند 6 ماهه خود در هند حضور دارد. این انگیزه و پشتکار جای تقدیر دارد. بدون شک دختران ایران همیشه با انگیزه مضاعف و تلاش بالا سعی می کنند که باعث افتخار باشند و از نظر من تلاششان جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه فاطمه علیپور، سرپرست تیم ملی فوتبال و مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال دقایقی را در خصوص آخرین وضعیت تیم از لحاظ پشتیبانی و آمادگی بازیکنان تیم ملی به سرکنسول ایران در بمبئی ارائه دادند.

در پایان این دیدار الهام فرهمند به همراه فرزند خود دقایقی را با سرکنسول ایران در بمبئی صحبت کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز