سجادی: نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی با غیرت و تعصب بهترین عملکردشان را به نمایش خواهند گذاشت

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۷۸۲۹
سجادی: نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی با غیرت و تعصب بهترین عملکردشان را به نمایش خواهند گذاشت
وزیر ورزش و جوانان گفت: مطمئن هستم نمایندگان کشورمان در بازی های المپیک زمستانی به میزبانی پکن با تعصب و غیرتی که دارند، بهترین عملکرد شخصی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش برنا، سید حمید سجادی، در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی با اشاره به تعداد ورزشکاران اعزامی به این رویداد اظهار داشت: کشورمان سه نماینده در المپیک زمستانی خواهد داشت که در این بازی ها هیات همراهی متشکل از مربی و سرپرست ملی پوشان کشورمان را همراهی می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه به خصوص سفارت چین بیان کرد : سفیر چین فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را در کشور ما آغاز کرده‌ و من سوابق این تعاملات را که مطالعه می‌کردم، به این فعالیت‌ها افتخار کردم.

وی در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته اش با سفیر چین توضیح داد: جلسه مفصل و بسیار خوبی را با سفیر محترم چین در محل وزارت ورزش و جوانان داشتیم که گزارش آن را فردا (چهارشنبه) به هیئت دولت تقدیم خواهم کرد.

دکتر سجادی ادامه داد: ما با وزارت امور خارجه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سرفصل هایی را در دستور کار همکاری قرار داده ایم و به نظرم فصل جدیدی از همکاری‌های دو کشور در زمینه ورزش و جوانان پیش روی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر همکاری های مشترک میان چین و ایران در راستای همکاری های مشترک افزود : امیدوارم این نوع تعاملات و همکاری‌ها سرمنشأ کارهای خیر و اتفاقات ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان برای دوکشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش برپایی نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی با ابتکار سفارت چین رابسیار ارزشمند توصیف کرد و توضیح داد: محتوا و مفهوم کار در خصوصی المپیک زمستانی ومختص کودکان بود و از این جهت که کودکان، آینده جهان هستند این اقدام قابل تقدیر است‌.

وی همچنین این نکته را توضیح داد که چنین برنامه هایی با محتوای فرهنگی، اجتماعی و هنری، اثرات ارزشمندی از ورزش را در اذهان کودکان حک می کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این نوع تعامل‌ سر فصل جدیدی از همکاری‌های مشترک میان دو کشور استT بیان کرد: افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خوددر وزارت ورزش و جوانان و همچنین بین تهران و پکن می‌بینم.

دکتر سجادی اظهار داشت: کشور چین رویدادهای ورزشی بسیار خوبی را میزبانی کرده است، برگزاری این رویداد هم به تکنولوژی خاصی نیاز دارد و امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز