راز موفقیت پرسپولیس در اصفهان برملا شد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۸۲۷۴
راز موفقیت پرسپولیس در اصفهان برملا شد
نمایش خوب پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن در جام حذفی اتفاقی بود که حتی برخی از هواداران این تیم را نیز غافلگیر کرد اما شاگردان یحیی برابر تیم تارتار با نمایشی تحسین برانگیز برد قاطعی را به دست آوردند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی در اصفهان به پیروزی پرگل و قاطعی دست پیدا کرد که به نظر می رسد عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا این نمایش خوب برای تیم گل محمدی رقم بخورد؛ این در حالی بود که ترکیب پرسپولیس از نظر مهره و بازیکن تفاوت چندانی با ارنج اصلی بازی های اخیر این تیم نداشت.

یکی از عواملی که باعث شد در اصفهان پرسپولیس متفاوتی را ارائه دهد، پرس خوب بازیکنان این تیم برای بستن راه های نفوذ بازیکنان سرعتی تیم تارتار بود. در این دیدار پرس از جلو به خوبی توسط عناصر تدافعی  تیم پرسپولیس صورت گرفت و عملا شانس بازیسازی را از ذوبی ها گرفته بود.

مورد دیگری که در آن دیدار باعث تغییر چهره پرسپولیس شده بود، همکاری بهتر مردان میانه میدان سرخ ها با نیروهای تهاجمی این تیم بود، به گونه ای که مثلث پهلوان، امیری و ترابی همکاری منحصر به فردی را با هم و همین طور با مهاجمان پرسپولیس داشتند، موضوعی که شاید در بازی های قبل کمتر رخ داده بود.

با توجه به این تغییرات، پرسپولیس در اصفهان با شکل و شمایل و متد جدیدی برنامه های تاکتیکی اش را در زمین به نمایش گذاشت تا در نهایت عملکرد ویژه ای را از تیم گل محمدی در این دیدار شاهد باشیم، نمایشی که تکرار آن در بازی های لیگ برتر می تواند پرسپولیس و هوادارانش را برای نیم فصل جذاب در دور برگشت امیدوارتر از قبل کند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز