پیروزی سخت پیکان مقابل گنبدی‌ها

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۸۳۴۰
خودروسازان پیکان در یک رالی پنج‌سته در خانه والیبال هم انتقام شکست دور رفت را از شهرداری گنبد گرفتند و هم جایگاه سومی خود را تثبیت کردند.

به گزارش برنا، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 29 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (دو دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری شد.

خودروسازان پیکان در میزبانی هفته نوزدهم خود مقابل شهرداری گنبد، کار سختی برای جبران شکست سه بر یک دور رفت در هفته ششم داشتند. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که شاگردان پیمان اکبری با 11 برد و 35 امتیاز تا پایان هفته هجدهم، برای حفظ رتبه سومی به پیروزی نیاز داشتند.

در طرف مقابل شهرداری گنبد هم به رتبه یازدهمی‌اش راضی نبود و نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا پیروز این میدان باشد. رقابت دو تیم تا ست پنجم ادامه یافت و درنهایت با نتیجه سه  بر دو به سود پیکان تمام شد.

در این دیدار پیکان در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازات 25 بر 18، 25 بر 20 و 15 بر 8 رسید. شهرداری گنبد نیز ست‌های دوم و سوم را با کسب امتیازات 25 بر 15 و 25 بر 23 به سود خود تمام کرد و یک امتیاز از این دیدار گرفت.

به این ترتیب پیکان به دوازدهمین برد و سی‌وهفتمین امتیاز خود در لیگ برتر رسید.

تقابل دو تیم در مدت زمان 142 دقیقه انجام شد و طی آن پوریا یلی بازیکن شماره 20 پیکان و ادریس دانشفر بازیکن شماره 7 شهرداری گنبد در ست سوم کارت زرد گرفتند. عظیم جزیده مربی گنبدی‌ها و پوریا فیاضی بازیکن شماره 17 تیم پیکان به ترتیب در ست‌های چهام و پنجم کارت قرمز دریافت کردند. ضمن این‌که کامبیز یعقوبی کمک مربی گنبد نیز در ست سوم از بازی اخراج شد.

خلیل یگانه‌‌مجد، محمد سلیمانی، علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، مهدی نویدی و بهزاد جهانگیری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز