پیروزی مس و پاس در بازی‌های خانگی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۸۳۵۸
پیروزی مس و پاس در بازی‌های خانگی
دو تیم مس رفسنجان و پاس گرگان با پیروزی خانگی در هفته نوزدهم، انتقام شکست دور رفت را از حریفان گرفتند تا حلقه رقابت تیم‌های میان جدولی تنگ‌تر از گذشته شود.

به گزارش برنا؛ هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 29 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (دو دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می‌شود.

سالن 9 دی رفسنجان این هفته میزبان دو تیم مس و شهرداری ورامین بود؛ رقابتی که به دلیل حساسیت بالا و نزدیکی جایگاه دو تیم در جدول، پنج ست به طول انجامید و در نهایت مس توانست با استفاده از امتیاز میزبانی و کسب نتیجه سه بر دو، پیروز میدان شود و انتقام شکست سه بر یک دور رفت را نیز از شهرداری ورامین بگیرد.

شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس در ست‌های دوم، سوم و پنجم به امتیازات 26 بر 24، 26 بر 24 و 15 بر 11 رسیدند تا شهرداری ورامین هم با کسب امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 21 در ست‌های اول و چهارم، یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

رقابت دو تیم در مدت زمان 172 دقیقه برگزار شد و طی آن بهمن جهاندیده بازیکن شماره یک ورامین به ترتیب در ست‌های اول و سوم کارت زرد و قرمز گرفت. ولی علی‌پور بازیکن شماره 3 مس رفسنجان نیز در ست دوم کارت زرد دریافت کرد.

مس رفسنجان با این پیروزی، دهمین برد را در کارنامه خود ثبت کرد.

حسین پورکاشیان، علی پورعروجی، امیر صداقت، محمدرضا درفش کاویان و مجتبی اسپرغم به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

 

** نهمین برد پاس گرگان

تیم مقاومت یزد بعد از تغییرنام، دو پیروزی متوالی در هفته‌های هفدهم و هجدهم کسب کرد اما در بازی خارج از خانه هفته نوزدهم با نتیجه سه بر یک مقابل پاس گرگان شکست خورد. این تیم تنها در ست دوم موفق به کسب امتیاز 25 بر 21 شد و در ادامه این شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان بودند که با کسب امتیاز‌های 25 بر 23، 34 بر 32 و 25 بر 23 در ست‌های اول، سوم و چهارم بازی را بردند و شکست سه بر یک هفته ششم را جبران کردند.

با این پیروزی، پاس گرگان نیز همچون فولاد سیرجان ایرانیان، در جدول رده‌بندی 28 امتیازی شد اما نماینده گرگان یک پیروزی کمتر از سیرجانی‌ها در کارنامه دارد.

خضراله ترابی و محسن ترابی نظارت فنی و داوری این دیدار که 2 ساعت و 21 دقیقه طول کشید را برعهده داشتند. مسعود ذوقی و حامد آقابراری هم داوران اول و دوم بودند.

در این دیدار اسماعیل مسافر بازیکن شماره 7 پاس گرگان در ست اول، رسول آقچه‌لی بازیکن شماره یک گرگانی‌ها در ست چهارم و سهند اله وردیان از تیم مقاومت یزد در ست دوم کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز