برد سپاهان در ارومیه/ سایپا دومین میزبان مغلوب هفته نوزدهم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۸۸۳۷۶
برد سپاهان در ارومیه/ سایپا دومین میزبان مغلوب هفته نوزدهم
نبرد حساس هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به سود فولاد مبارکه سپاهان تمام شد تا قهرمان نیم‌فصل شانزدهمین برد خود را به دست آورد.

به گزارش برنا؛ هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 29 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (دو دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری شد.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم، عصر امروز به میزبانی ارومیه برگزار شد؛ شهری که قرار بود میزبان دو دیدار والیبالی باشد اما بازی دو تیم آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل به دلیل ایجاد برخی حواشی، از سوی ناظر متوقف شد تا سالن غدیر مهیای میزبانی از رقابت حساس شهرداری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان شود؛ جایی که شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم اصفهانی با ثبت نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازات 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 23 به شانزدهمین پیروزی خود دست یافتند.

شهرداری ارومیه باوجود داشتن 36 امتیاز و شکست در این بازی، به دلیل داشتن یک پیروزی بیش‌تر از پیکان سی‌وهفت‌ امتیازی، همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماند.

این رقابت در مدت زمان 99 دقیقه انجام شد و طی آن مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان به دلیل اعتراض به رای داور در ست سوم، کارت زرد دریافت کرد.

یونس حسن‌زاده، محمد شاهمیری، داود نافعی، مهرداد شوشتری و مرتضی اکرمی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئو چک، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

** شکست سایپا در بازی خانگی

در دیگر مسابقه تهران تیم سایپا در تقابل با نماینده مریوان برای کسب هفتمین برد و بهبود جایگاه سیزدهمی خود در جدول تلاش کرد که این تلاش ناکام ماند و نارنجی‌پوشان عنوان دومین میزبان مغلوب هفته نوزدهم را به خود اختصاص دادند. تیم شهرداری ارومیه این هفته برابر سپاهان مغلوب شد و به عنوان نخستین میزبان شکست خورده معرفی شد.

تیم راه‌یاب در ست نخست این مسابقه 25 بر 20 نتیجه را به سایپا واگذار کرد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 18 و 25 بر 21 به پیروزی رسید و تعداد بردهای خود را دو رقمی کرد و به عدد 10 رساند و 30 امتیازی شد تا در رتبه ششم باقی بماند.

محمدحسن خوشدل و بهروز جعفری ناظر فنی و داوری این دیدار بودند. احمد سرمست و اسماعیل رزقی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه 131 دقیقه طول کشید. ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست سوم کارت قرمز و در ست چهارم کارت زرد دریافت کرد. همچنین یونس جوان بازیکن راه یاب در ست سوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز