قدرت‌نمایی دوباره کاشانی‌ها مقابل مهرسان

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۸۶۳۰
قدرت‌نمایی دوباره کاشانی‌ها مقابل مهرسان
باریج اسانس کاشان با ثبت دومین پیروزی مقابل مهرسان، مقابل حریف قدرت‌نمایی کرد و با درج سیزدهمین برد در کارنامه، جایگاهش در رده سوم جدول را تثبیت کرد.

به گزارش برنا؛ هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 30 دی‌ماه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای فارس، تهران (دو دیدار)، اصفهان و یزد پیگیری شد.

آخرین بازی هفته شانزدهم به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد و دو تیم مهرسان و باریج‌اسانس کاشان درحالی مقابل هم قرار گرفتند که برد و باخت کاشانی‌ها تغییری در رتبه سومی این تیم ایجاد نمی‌کرد. با این حال شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه که به دنبال جایگاهی بالاتر از رتبه سومی در جدول هستند بازی خارج از خانه خود را با نتیجه سه بر صفر به سود خود تمام کردند تا در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

در این بازی باریج‌اسانس کاشان موفق به ثبت امتیازات 25 بر 9، 25 بر 19 و 25 بر 10 شد و با ثبت سیزدهمین پیروزی، 41 امتیازی شد.

پیش از این در هفته هفتم نیز نماینده کاشان موفق شده بود با نتیجه سه بر صفر، مهرسان را شکست دهد.

این دیدار در مدت زمان 76 دقیقه انجام شد. آذر منشی، شهناز برادران مهاجری، هدیه صابری و مرضیه ابراهیم‌زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.

انتهای پیام//

نظر شما