بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل

تیمی که با مارادونا دوازدهم است!

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۸۶۳۶
تیمی که با مارادونا دوازدهم است!
در ادامه بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ برتر در نیم فصل اول، شرایط یکی از تیم های تازه وارد در لیگ را مورد ارزیابی قرار می دهیم، تیمی که شاید در برهه ای از این دوره از لیگ برتر در نیم فصل اول خیلی ها را غافلگیر کرد.

به گزارش برنا؛ هوادار تیم بعدی است که در ادامه بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ بیست و یکم زیر ذره بین خبرگزاری برنا قرار می گیرد.

آنچه گذشت

هواداری ها که با تعدادی جوان کم نام و نشان در لیگ دسته اول خوش درخشیدند در نهایت توانستند مجوز حضور در لیگ برتر را در دوره جاری به دست آورده و با شرایط ویژه ای پای به این رقابت ها بگذارند. تیمی که تحت مالکیت و مربیگری رضا عنایتی به لیگ برتر آمد اما در ادامه مهاجم سابق استقلالی ها به عنوان سرمربی سکان هدایت این تیم را در لیگ بیست و یکم برعهده گرفت.

عملکرد کلی؛ تازه واردهایی که نوسان داشتند

هوادار در حالی کار خود را در لیگ بیست و یکم آغاز کرد که در نیم فصل اول با 3 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست با 14 امتیاز در رده دوازدهم به کار خود پایان داد. این تیم که با جمعی از بازیکنان جوان و جویای نام در تلاش بود نتایج و شرایط خوبی را در نیم فصل اول رقم بزنند.

سرمربی؛ آقای گل سابق و کار سخت

مهاجم سال های دور استقلال در حالی این تیم را به لیگ برتر رساند که با وجود نتایج نه چندان موفق در پایان نیم فصل همچنان در این تیم ماندنی شد. این در شرایطی بود که خیلی ها پیش بینی می کردند عنایتی نمی تواند تا نیم فصل روی نیمکت هوادار دوام بیاورد

ستاره؛ مهاجمی که یاد مارادونا را زنده کرد

محمد جواد محمدی که با گل جنجالی برابر پرسپولیس تا مدت ها تبدیل به سوژه ای از هوادار شده بود، با دو گل آقای گل و به نوعی ستاره این تیم محسوب می شود. این بازیکن با دست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا یاد دیگو مارادونا زنده شود.

رکورد؛ تداوم در نیمه دوم جدول

این تیم در نیم فصل اول در شرایطی به کار خود پایان داد که نتایجی را به دست آورد و نتوانست طی 15 هفته اول لیگ بیست و یکم عنوانی بهتر از حضور در رده دهم جدول را به دست آورد.

آنچه خواهید دید

برخی بر این باور هستند رضا عنایتی در نیم فصل دوم کار سختی پیش روی دارد و شاید ادامه نتایج این تیم در ادامه فصل منجر به این شود که سرمربی جدیدی سکان هدایت این تیم تهرانی را برعهده بگیرد.

انتهای یپام // 

نظر شما