مهدی آزاد منجیری در گفت‌وگو با برنا

بازی دشواری مقابل بحرین خواهیم داشت/ از ابتدا هم به تیم ‌ملی خوشبین بودم و هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۸۷۲۲
بازی دشواری مقابل بحرین خواهیم داشت/ از ابتدا هم به تیم ‌ملی خوشبین بودم و هستم
مهدی آزاد منجیری گفت: بازی دشواری مقابل بحرین خواهیم داشت اما محک اصلی را مقابل تیم‌هایی چون کره جنوبی و قطر خواهیم خورد.

مهدی آزاد منجیری، کارشناس هندبال، درباره عملکرد تیم ملی در مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در مجموع ایران فعلا 3 بازی در این مرحله انجام داده که 3 پیروزی هم در این دیدارها نصیب ملی پوشان کشورمان شد. البته که برد مقابل تیم‌های هند و استرالیا از قبل هم قابل پیش بینی بود چرا که هر دو این تیم ها در حد تیم‌های درجه دو آسیا هم نیستند و برای ما هم فقط در اندازه یک بازی تدارکاتی اهمیت داشت.

وی افزود: بازی با عربستان اهمیت داشت که خوشبختانه موفق شدیم در این بازی هم به پیروزی برسیم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. در بازی با عربستان نمایش خوبی داشتیم هرچند که در شروع کمی دلسرد شدیم اما رفته رفته بازی بهتر شد به ویژه در نیمه دوم که عالی پیش رفتیم. برخی از بازیکنان مانند محمد سیاوشی بسیار خوب ظاهر شدند. از دید من گلر ما در هر 3 این دیدار از نقاط قوت تیم بود.

کارشناس هندبال درباره بازی با عراق، کویت و بحرین در ادامه رقابت‌ها گفت: با شناختی که از این تیم‌ها دارم حتما بازی با عراق و کویت چندان دشوار نخواهد بود و به راحتی می توانیم پیروزی‌های دیگری را رقم بزنیم اما بازی با بحرین جزو بازی‌های حساس خواهد بود. به هر صورت بحرین قهرمان آسیاست و مهره های خوبی را کنار خود دارد ولی با این حال جایی که تیم ما می تواند محک خوبی بخورد بازی مقابل تیم های قطر و کره جنبی خواهد بود چرا که هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد و باید خودمان را با تیم های بزرگ محک بزنیم و عیار تیم را بسنجیم.

آزادمنجیری درباره به شانس صعود به جام جهانی هم توضیح داد: امیدوارم این دوره این اتفاق رخ بدهد و البته که تیم شرایط خوبی دارد. از ابتدا برای آینده تیم حاضر بشخصه امیدوار بودم و هستم. تیم پوست اندازی کرده اعتماد به جوانان هم تا به این لحظه خوب نتیجه داده است. دوست داشتم افشین صادقی و پویا نوروزی‌نژاد هم در این رویداد از تجربیات این سال‌هایشان استفاده کنند ولی فعلا فرصت نشده است، ان‌شاءالله در ادامه مسابقات شاهد درخشش مجدد تیم باشیم و در پایان نیز شاهد کسب سهمیه جهانی.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز