پرسپولیس- فولاد؛ پیش درآمدی برای سوپرجام

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۸۷۳۴
پرسپولیس- فولاد؛ پیش درآمدی برای سوپرجام
جدال جذاب قرمزهای تهرانی و اهوازی در استادیوم آزادی می‌تواند یکی از بازی‌های تماشایی از هفته اول دور برگشت لیگ بیست‌ویکم را رقم بزند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس و فولاد امروز یکی از بازی های مهم هفته شانزدهم را در حالی برگزار می کنند که دو تیم برای کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود دارند. شاگردان یحیی گل محمدی که با نمایش فوتبالی خوب و نتیجه ای دلچسب در جام حذفی موفق شدند با برتری 3 بر صفر برد جذابی را رقم بزنند حالا می خواهند در اولین بازی در نیم فصل دوم روند خوب خود را ادامه داده و با استارتی پرقدرت نیم فصل دوم را آغاز کنند.

پرسپولیسی ها که با وجود مشکلات حال حاضر باشگاه در هفته های اخیر در نتیجه گیری و کسب پیروزی موفق عمل کرده اند در تلاش هستند در بازی برابر فولاد، هم به این روند خود ادامه داده و بتوانند سه امتیاز مهم و حیاتی دیگر را به اندوخته های قبلی اضافه کنند، اتفاقی که با عبور از سد فولادی قرمزهای اهوازی میسر می شود.

شاگردان گل محمدی در شرایطی خود را برای دیدار امروز روبروی یاران جواد نکونام مهیا می کنند که به خوبی به این مسئله واقف هستند که فولادی ها با سیستمی مبتنی بر دفاع پرفشار و منسجم به تهران آمده اند و به طور حتم با بهره گیری از روند شبیه در تیم ملی دوران کی روش می خواهند راه های نفوذ و گلزنی را برابر پرسپولیس ببندند و در مرحله دوم کاری خود به دنبال گلزنی و رسیدن به دروازه سرخ ها باشند، موضوعی که استفاده از ضدتاکتیک آن توسط شاگردان یحیی می تواند شرایطی را رقم بزند که پرسپولیس به آنچه که از این می خواهد، دست پیدا کند.

در آن سوی میدان فولادی ها که پس از حضور نکونام شرایط بهتری را در پیش گرفته اند بعد از شکست در ضربات پنالتی در جام حذفی برابر مس کرمان حالا لیگ برتر را تنها راه کسب سهمیه آسیایی پیش روی خود می بینند و می خواهند با قدرت این راه را پیگیری کنند، به خوبی می دانند بازی در تهران برابر تیم یحیی گل محمدی کار ساده ای نیست و باید با برنامه خود را برای این بازی سخت آماده کنند و 90 دقیقه سنگینی را پیش روی خود می بینند.

فولادی ها در شرایطی به تهران می آیند تا روبروی یکی از مدعیان اصلی و جدی قهرمانی لیگ برتر به میدان بروند که در نیم فصل اول با کسب 21 امتیاز از 15 بازی خود موفق شدند رده هفتم جدول را به دست آورده و در چنین شرایطی برای نیم فصل دوم آماده می شوند. این در حالی است که فولاد در هفته اول از دور رفت رقابت های لیگ بیست و یکم در شرایطی که ویسی را روی نیمکت هدایت خود می دید، برابر پرسپولیس در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خود تا حالا پس از حدود 3 ماه قرمزهای اهوازی برای جبران مافات در تهران روبروی پرسپولیس گل محمدی به میدان بروند.

دوئل یحیی و جواد دو ستاره سال های دور تیم ملی در قامت سرمربیان لیگ برتری در این دیدار می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد. دو تیم در حالی برای بازی در لیگ برابر هم آماده می شوند که 16 روز دیگر در مصافی جذاب در سوپرجام مهیای نبردی تماشایی برای فتح جام دیگری خواهند شد. 

گفتنی است، دیدار پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در دور برگشت این رقابت ها امروز از ساعت 18 در استادیوم آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز