منوچهری:

حضور اولین زن تنیسور ایرانی در گرند اسلم افتخار بزرگی است

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۸۸۰۶
حضور اولین زن تنیسور ایرانی در گرند اسلم افتخار بزرگی است
نایب رییس فدراسیون تنیس درباره نخستین اعزام یک تنیسور زن به رقابت های گرند اسلم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا؛ مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون تنیس  درباره نخستین اعزام یک تنیسور زن به رقابت های گرند اسلم گفت: مشکات الزهراصفی  موفق شد با کسب حد نصاب لازم به عنوان ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا معرفی شود و اکنون داری رنکینگ ۶۸ جهان است .

وی افزود: حضور یک تنیسور زن ایران برای نخستین بار در این رویداد افتخار بزرگی برای کشور است و از این منظر گام های بزرگی در تنیس برداشتیم 

منوچهری تاکید کرد: صفی دوشنبه به استرالیا اعزام شد که این رویداد از ۲۹ دی آغاز می‌شود و او در جدول اصلی مسابقات حضور دارد.

  نایب رییس فدراسیون تنیس تصریح کرد: دختران تنیسور یک ماه پیش رقابت های غرب آسیا  عنوان پنجمی را کسب کردند و اسفندماه به رقابت های تنیس جوانان سریلانکا زیر۱۴ و ۱۶ اعزام می شوند. همین بازیکنان هم در  مسابقات بیلی جین کینگ موسوم به (فدکاپ)  در اردیبهشت سال آینده به مالزی اعزام خواهند شد که رویداد پیش تر به دلیل کرونا لغو شده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  اکنون بیشتر بازیکنان تنیس زنان جوانان هستنند که رده سنی بین ۱۶ تا ۲۱ سال است و امیدهای زیادی داریم، اگر اعزام های متعددی داشته باشیم تا بتوانند رنکینگ کسب کنند.

انتهای پیام // 

نظر شما