پیام تقدیر کاظمی‌پور از تیم ملی فوتبال بانوان

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۸۸۳۶
پیام تقدیر کاظمی‌پور از تیم ملی فوتبال بانوان
دکتر مریم کاظمی‌پور در پیامی، مراتب تقدیر وزیر ورزش و جوانان از شروع خوب تیم ملی فوتبال بانوان را اعلام و بازی خوب تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا را ستود و از کادر فنی، سرپرستی و ملی پوشان بابت بازی خوب و منطقی در برابر هند میزبان مسابقات جام ملت های آسیا تقدیر کرد .

به گزارش برنا، متن پیام دکتر کاظمی پور به این شرح است:

بازی خوب و منطقی تیم ملی فوتبال بانوان در برابر هند میزبان جام ملت های آسیا نمادی از توانمندی، انسجام و همدلی را به منصه ظهور رساند و باعث ثبت اولین امتیاز شد و دکتر سید حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان هم از نمایش این تیم ابراز رضایت کرد و مراتب تقدیر خود را از مجموعه این تیم که با سربلندی تاریخ سازی کردند و در جام ملت های آسیا هم شروع خوبی داشتند، اعلام کردند.

بدون شک اولین حضور تیم فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا، در جای خود یک موفقیت ارزشمند محسوب می شود و باعث خشنودی است که این حضور ارزشمند با حفظ حجاب اسلامی و نمونه ای کامل از یک بانوی مسلمان همراه بود و نمادی از یک تیم فنی و فرهنگی را به منصه ظهور رساند.

امیدوارم این تیم که از انسجام و روحیه بلند و همت عالی به عنوان شاخصه های موفقیت برخوردار است و انرژی مثبتی را به مردم ایران منتقل کرده است، همچنان بدرخشند. سلامت و سربلند باشید 

مریم کاظمی پور 
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش

نظر شما