مجتبی صابری در گفت‌وگو با برنا

همه بازی‌های لیگ حکم فینال را دارد/ حضور بازیکن خارجی در سطح کیفی مسابقات موثر است

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۹۲۳۶
همه بازی‌های لیگ حکم فینال را دارد/ حضور بازیکن خارجی در سطح کیفی مسابقات موثر است
سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج گفت: همه بازی‌های لیگ حکم فینال را دارد و این موضوع را به همه بازیکن‌ها گوشزد کردیم.

مجتبی صابری، سرمربی تیم تنیس روی میز فراسنج، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات آغاز شده و این دوره نیز چهار بازی انجام خواهیم داد بازی نخست ما با تیم عقاب نهاجا خواهد بود که تیم جوان و خوبی است و در مرحله نخست هم عملکرد خوبی داشت. در بازی دوم به مصاف شهرداری کرج خواهیم رفت که این تیم هم به هر جهت جزو تیم‌های خوب لیگ است هرچند که در مرحله نخست نتایج قابل دفاعی نداشت ولی به نظر می‌رسد رفته رفته بهتر شود. در بازی سوم که بازی نیم فصل ما هم خواهد بود مقابل مقاومت تبریز قرار می‌گیریم و بعد از آن دیدار با رعد صدرنشین را داریم.

وی با اشاره به نقاط ضعف لیگ ادامه داد: خوشبختانه مسابقات در مرحله نخست به خوبی برگزار شد. نقطه ضعف بزرگی در لیگ وجود ندارد ولی کاش مسابقات باز هم به صورت پلی‌آف برگزار می‌شد تا کیفیت و حساسیت مسابقات بیشتر شود. برای ما مهم نیست مقابل چه تیمی قرار است بازی کنیم به همه بازیکن‌ها نیز گوشزد کردیم که همه رقابت‌ها حکم فینال را دارد چراکه این دوره شکل برگزاری مسابقات کاملا متفاوت و هر باختی می‌توان امتیاز مهمی را از ما بگیرد.

سرمربی فراسنج درباره جذب بازیکن کره‌ای نیز گفت: تای هیون کیم از بازیکن‌های رده جوانان کره جنوبی است که سال‌ها در اروپا بازی کرده است. مدت‌ها او را زیر نظر داشتیم و خوشبختانه امسال با توجه به شرایطی که فراهم شد تواستیم این بازیکن را جذب کنیم. تای هیون کیم خیلی زود به تیم اضافه شد و تمرینات خود را کنار ما پیگیری می کند. بی‌شک حضور این مدل بازیکن‌ها نه تنها به تیم ما بلکه برای رشد تنیس روی میز کشورمان موثر خواهد بود. امیدوارم که این اتفاق هم امسال و در کنار تیم فراسنج رخ بدهد.

صابری در مورد هدف‌گذاری باشگاه فراسنج اینگونه توضیح داد: تیم ما تیم مدافع عنوان قهرمانی است بنابراین انتظارات از فراسنج بالاست، تا این مرحله نتایج خوبی به دست آوردیم و قطعا برای ادامه مسیر و موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد. سال اول با هدف توجه به جوانان در لیگ حاضر شدیم که به خوبی این هدف دنبال شد، سال بعد با اضافه شدن ملی پوشان به قهرمانی دست پیدا کردیم و امسال هم با تمام برای حفظ این مقام تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز