جواد منافی در گفت‌و‌گو با برنا

پرسپولیس می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز شود/ شاهکار مدیران قبلی تمام شدنی نیست!

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۹۳۰۰
پرسپولیس می‌توانست با گل‌های بیشتری پیروز شود/ شاهکار مدیران قبلی تمام شدنی نیست!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه مدیران قبلی کاری کردند که مدت‌هاست آب خوش از گلوی پرسپولیسی‌ها پائین نمی‌رود.

جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با تمجید از پیروزی خوبی که تیم یحیی گل‌محمدی برابر فولاد به دست آورد، در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد فنی دو تیم در این دیدار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس در این بازی شروع خوبی نداشت و در دقایق ابتدایی با پرس شدید فولادی‌ها روبرو شد که این مسئله نشان از این داشت که اهوازی‌ها آنالیز خوبی را از شیوه بازی پرسپولیس داشتند و می‌دانستند چگونه تیم را تحت فشار قرار داده و اجازه بازیسازی را به پرسپولیس ندهند اما رفته رفته با گذشت دقایق ابتدایی پرسپولیس به خوبی خودش را در زمین پیدا کرد و سوار بر بازی شد.

وی افزود: در نیمه دوم برتری پرسپولیس نسبت به فولاد محسوس‌تر بود و همین برتری در نهایت منجر به این شد که روی همکاری خوب ترابی و عبدی و پاسکاری دقیق بین آنها پرسپولیس به گل اول رسید تا از  نظر روحی و روانی شکل بهتری را به خود گرفته و در بحث مالکیت توپ و بازی از فولاد بهتر عمل کنند، به گونه‌ای که شاید اگر شانس با پرسپولیس یار بود، می توانست با گل‌های بیشتری به پیروزی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس با تقدیر از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تاکید کرد: متاسفانه این روزها پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که شاید کمتر تیمی می‌توانست با این مشکلات عجیب و غریب در نتیجه‌گیری این قدر خوب عمل کند اما پرسپولیسی‌ها با غیرت، تعصب و علاقه‌ای که به پیراهن خود دارند، با جان و دل برای تیم خود کار می‌کنند و شایسته تقدیر و تشکر هستند. مدیران قبلی کاری کردند که مدت‌هاست آب خوش از گلوی پرسپولیسی‌ها پائین نمی‌رود. خدا را خوش نمی‌آید با پرسپولیسی‌ها این‌گونه رفتار شود.

چپ‌پای سال‌های دور سرخ‌ها ادامه داد: مدیران قبلی با شاهکارهای خود پرسپولیس را بارها به دردسر انداخته‌اند، حالا رفته‌اند و جواب ما را نمی‌دهد اما امیدوارم درویش و مدیران جدید پرسپولیس به تیم و باشگاه کمک کنند تا تنها دغدغه بچه‌ها و کادر فنی روی مسائل فوتبالی متمرکز باشد و دغدغه دیگری نداشته باشند. شاهکار مدیران قبلی تمام شدنی نیست و امیدوارم دردسر جدید پنجره نقل و انتقالاتی زودتر تمام شود تا کادر فنی پرسپولیس بتواند برای نیم فصل دوم تیم را به خوبی تقویت کند. 

منافی با اشاره به نمایش خوب و تحسین برانگیز پرسپولیسی‌ها با وجود این همه دردسر و مشکل در مورد عملکرد دو بازیکن جدید و خارجی تیم به خبرنگار برنا گفت: وحدت و منوچهر بازیکنان خوبی نشان داده‌اند و در این دو بازی نمایش مطلوبی را از خود ارائه کردند و می‌توان به آینده این دو امیدوار بود. آنچه که مسلم است این است که هردو مثل هر بازیکن دیگری برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیازمند زمان هستند و باید به آنها فرصت داد تا رفته رفته نمایش بهتری را از خود نشان دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز