امیری: از صحبت‌های من برداشت بدی شد/ برد مهمی را کسب کردیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۹۳۲۱
امیری: از صحبت‌های من برداشت بدی شد/ برد مهمی را کسب کردیم
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم.

به گزارش برنا؛ وحید امیری پس از پیروزی سرخپوشان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، در جمع خبرنگاران عنوان داشت: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. این بازی خیلی مهم بود و می‌دانستیم حساسیت بالایی دارد. خوشبختانه با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز خیلی مهم را کسب کنیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس افزود: ما که به این موضوع عادت داریم. البته من اطلاعی نداشتم ولی امیدوارم در باشگاهی مثل پرسپولیس این اتفاقات به ندرت بیفتد ولی هر روز شاهد آن هستیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص بازتاب صحبت‌هایش در مورد کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: دوست دارم همانطور که با صداقت حرف می‌زنم اینجا هم با صداقت سخن بگویم. هر کسی نداند خودم می‌دانم که کی روش من را از نفت به تیم ملی دعوت کرد. من فکر می‌کنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است. فوتبال ایران مدیون کی‌روش است ولی یکسری از دوستان از این فضا برداشت‌های دیگری می‌کنند.

وی در توضیح بیشتر، اظهار داشت: من اگر با صداقت حرف می‌زنم نباید اینگونه برداشت شود. من در مورد یک خطا در جریان بازی با قطر حرف زدم و این حرف کاملا فنی بود اما دیدم خیلی‌ها تیتر کردند که کی‌روش به من بد و بیراه گفته است. بسیاری چنین تیترهایی زدند و من ناراحت شدم. کسانی که در متن فوتبال هستند برای جلب توجه چنین تیترهایی می‌زنند. من اگر در یک برنامه حرف زدم با صداقت کامل حرف زدم و امیدوارم کسانی که از صحبت‌های من در مورد کی‌روش برداشت بد کردند تجدید نظر کنند. ما دوران طلایی با کی روش داشتیم و اگر من گفتم با اسکوچیچ اعتماد به نفسم برگشته چون او به من فیکس بازی می‌دهد و اعتماد به من برگشته است.

خبرنگاری گفت آیا صحبت‌های شما با نکونام پیش از بازی در این مورد بود یا خیر که تصریح کرد: نه، من و نکونام با هم چند سال همبازی بودیم و همیشه قبل از بازی ها این صحبت‌ها را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز