کاظمی‌پور: بانوان پتانسیل داشتن سهمیه بیشتری را در المپیک زمستانی دارند

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۰۰۶۴
کاظمی‌پور: بانوان پتانسیل داشتن سهمیه بیشتری را در المپیک زمستانی دارند
مریم کاظمی‌پور گفت: بانوان کشورمان پتانسیل داشتن سهمیه بیشتری را در المپیک زمستانی دارند.

به گزارش برنا، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ اظهار کرد: فعالیت‌های رشته هایی مثل اسکی این را می‌طلبد که توانایی فنی مضاعفی ورزشکاران ما داشته باشند که بتوانند در رویدادی مثل المپیک حضور موفقی داشته باشند. در همین مدتی که بنده در وزارت ورزش حضور دارم شاهد فعالیت و توانایی خوب بانوان اسکی‌باز بودم و این پتانسیل در بانوان این رشته وجود دارد که سهمیه بیشتری در کاروان داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم در مسابقات بعدی بانوان اسکی‌باز سهم بیشتری داشته باشند چون همیشه بانوان ما توانایی خود را نشان داده اند. امیدواریم از لحاظ سطح کیفی در این دوره شاهد عملکرد بهتر اسکی‌بازان باشیم و با دست پر از مسابقات بازگردند.

سفیر چین با تبریک روز مادر عنوان کرد: المپیک زمستانی از یازده روز دیگر آغاز می‌شود و خوشحالم که ورزشکاران ایران به زادگاه من خواهند رفت. میزبانی موفق آمیز المپیک زمستانی، تعهد چین به جامعه جهانی است و رئیس جمهور چین هم بر این موضوع تاکید دارد. شاید برای همه ورزشکاران مهم‌ترین مسئله این است که با خیال راحت در مسابقات شرکت کنند. پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق اجرا خواهد شد تا المپیک زمستانی به یک رویداد ایمن و سلامت و دارای امنیت تبدیل شود. آرزو می‌کنم ورزشکاران ایران بهترین عملکرد را داشته باشند وار حضور در بازی‌های المپیک زمستانی لذت ببرند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز