شکست دوباره ریف اصفهان مقابل کاشانی‌های مدعی/ ثبت هشتمین پیروزی در کارنامه مس رفسنجان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۰۰۷۷
شکست دوباره ریف اصفهان مقابل کاشانی‌های مدعی/ ثبت هشتمین پیروزی در کارنامه مس رفسنجان
تیم‌های مس‌رفسنجان و باریج‌اسانس کاشان به عنوان میزبانان هفته هفدهم لیگ برتر والیبال زنان، موفق به تکرار پیروزی دور رفت مقابل حریفان شدند.

به گزارش برنا، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از یکشنبه سوم بهمن‌ماه با دیدار ستارگان فارس و ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و امروز (دوشنبه چهارم بهمن‌ماه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین و کاشان پیگیری شد.

در نخستین بازی امروز مس رفسنجان در سالن 9 دی میزبان جوانان زرتشتی یزد بود و با نتیجه سه بر صفر و با ثبت امتیازات 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 19 به پیروزی رسید.

این هشتمین پیروزی مسی‌ها بود و به این ترتیب شاگردان آسیه پام علاوه بر تکرار پیروزی دور رفت (با نتیجه سه بر یک)، موفق شدند جمع امتیازات خود را به عدد 25 برسانند.

نازآفرین فنودی، شهناز برادران مهاجری، معصومه اسماعیل‌زاده و رقیه مصطفوی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

رتبه سومی باریج برای پلی‌آف قطعی شد

در دومین بازی هفته هفدهم، تیم مدعی باریج‌اسانس کاشان که حضورش در مرحله پلی‌آف قطعی شده در شرایطی با تیم هشتم جدول یعنی ریف اصفهان دیدار کرد که برد و باخت در این دیداری تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نمی‌کرد. با این حال شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس کاشان که تا پایان هفته شانزدهم با کسب 13 برد و 41 امتیاز صاحب رتبه سوم جدول بودند، در هفته هفدهم موفق به شکست سه بر صفر نماینده اصفهان شدند تا رتبه سومی این تیم در جدول برای حضور در مرحله پلی‌آف قطعی شود.

کاشانی‌ها در این دیدار امتیازات 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 16 را به سود خود ثبت کردند و به چهاردهمین پیروزی و چهل‌وچهارمین امتیاز رسیدند. پیش‌تر در دور رفت باریج اسانس با نتیجه مشابه سه بر صفر ریف اصفهان را شکست داده بود.

سهیلا علیزاده و پریچهر غفاری ناظران فنی و داوری بازی بودند و ملیحه نوری و پریسا سلطانی نیز به عنوان داور اول و دوم، این مسابقه را قضاوت کردند که به مدت 83 دقیقه طول کشید.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز