در گفت‌وگو با برنا

زننده گل اولین صعود به جام جهانی: مطمئنم عراق را می‌بریم/ باید از اسکوچیچ حمایت کنیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۰۴۸۷
زننده گل اولین صعود به جام جهانی: مطمئنم عراق را می‌بریم/ باید از اسکوچیچ حمایت کنیم
غفور جهانی درباره شرایط تیم ملی، فرصت دادن به اسکوچیچ و بازی مقابل عراق به صحبت پرداخت.

غفور جهانی، پیشکسوت فوتبال، درباره شرایط تیم ملی و عملکرد دراگان اسکوچیچ به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است که تیمش این آمار را ثبت کرده. دستپخت او باختی نداشته و بازیکنان تیمش هم باانگیزه هستند. هم بازیکنان مورد تائید ما هستند و هم مربی. مطمئنم عراق را شکست می‌دهیم و به جام جهانی قطر می‌رویم.

وی افزود: سابقه بازی مقابل عراق را دارم. اگر به گذشته رجوع کنیم متوجه می‌شویم بیشتر برنده شده‌ایم اما نباید این مسئله باعث غرورمان شود. باید با روحیه‌ای بالا و بهتر از بازی‌های قبل پای به زمین بگذاریم و بدون احساسی شدن در این بازی موفق شویم. عراق زهردار است و ممکن است احساسی شدن‌ مشکل‌ساز شود.

پیشکسوت فوتبال درباره مقایسه نسل فعلی با بازیکنان گذشته گفت: در دیگر گفت‌وگوهایم هم گفته‌ام که تیم فعلی پر از لژیونر است که برخی در تیم‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند. این‌ها نیاز به هماهنگی جزئی دارند. شنیدم عراقی‌ها برای برد مقابل ایران پاداش گذاشته‌اند و سوالم این است چرا ما پاداش نمی‌گذاریم؟ بازیکنان ما با این توانایی پاداش نگیرند و از آن‌ها تقدیر نشوند

زننده گل صعود ایران به جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: آن زمان تیتر زدند «با گل جهانی رفتیم جام جهانی». حالا البته تیتری به ذهنم نمی‌رسد اما خوشحال می‌شوم یادی از آن دوران می‌شود. به همه بازیکنان علاقمندم. از گلر تا مهاجم. هر کسی گل بزند عزیز من است اما دوست دارم مهدی طارمی گل صعود را بزند.

جهانی درباره فرصت دادن به اسکوچیچ گفت: زمانی بود که می‌خواستند اسکوچیچ را کنار بگذارند. اعتقاد داشتم او خوب نتیجه گرفته و اگر بخواهیم تغییرش دهیم زمان می‌برد تا شرایط مانند همیشه شود. به نظرم باید به او فرصت داد و حمایتش کرد. این حمایت به سود تیم ملی است و موجب موفقیت می‌شود.

66

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز