مهدی آزاد منجیری در گفت‌وگو با برنا

جوانگرایی بزرگترین دستاورد است/ حضور در جام جهانی نقطه عطفی برای تیم ملی خواهد بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۰۵۲۱
جوانگرایی بزرگترین دستاورد است/ حضور در جام جهانی نقطه عطفی برای تیم ملی خواهد بود
پیشکسوت هندبال گفت: حضور در جام جهانی نقطه عطفی برای هندبال ایران است و به نوعی می‌توان این حضور را شروع تازه‌ای برای خودمان در نظر بگیریم.

مهدی آزاد منجیری، پیشکسوت هندبال، درباره صعود تیم ملی به جام جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به تیم خسته نباشید می‌گویم، بعد از کسب 5 پیروزی در 5 بازی موفق شدیم به رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. بازی های سختی برای‌مان شد اما در نهایت با درخشش چند بازیکن اتفاق خوبی را رقم زدیم. حضور در جام جهانی نقطه عطفی برای هندبال ایران است و به نوعی می توان این حضور را شروع تازه ای برای خودمان در نظر بگیریم.

وی افزود: فدراسیون برنامه ریزی منظمی داشت که مهمترین آنها حضور در چند تورنمنت تدارکاتی بود، قطعا باید این روند ادامه یابد تا شاهد درخشش این تیم در سایر مسابقات باشیم. این دوره یکی از اتفاقات خوبی که شاهد آن بودیم بحث جوانگرایی در تیم بود موضوعی که سال‌ها صحبتش بود ولی در عمل خبری از آن نبود. با این حال این اتفاق را هم می توانیم یک دستاورد بزرگ برای فدراسیون بدانیم. پوستاندازی همیشه سخت است و ممکن است با ناکامی همراه باشد ولی برای هندبال این‌طور نشد و تیم بعد از سال‌ها موفق شد مجوز حضور در بازی‌های جام جهانی را به دست بیاورد.

آزاد منجیری درباره شانس کسب سکو نیز بیان کرد: هنوز یک بازی از مرحله دوم باقی مانده و شاید همین دیدار با بحرین هم جزو سخت‌ترین بازی این مرحله باشد اما شرایط این تیم با تیم 5 بازی نخست متفاوت است. دیگر فشاری روی تیم نیست و آسوده‌تر می‌توانند در ادامه مسابقات بازی کنند. رسیدن به مدال دور از دسترس نیست اما به هر جهت بحرین هم قهرمان آسیاست و اخیرا در المپیک حضور داشته و بنابراین باید تلاش دوچندانی داشته باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز