در گفت‌وگو با برنا

پاکدامن: قلی‌زاده گل صعود به جام جهانی را خواهد زد/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی خوشحال کننده است

۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۰۹۶۳
پاکدامن: قلی‌زاده گل صعود به جام جهانی را خواهد زد/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی خوشحال کننده است
علی پاکدامن گفت: علی قلی‌زاده گل صعود به جام جهانی را مقابل تیم ملی عراق خواهد زد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران به مصاف عراق می‌رود. در صورت پیروزی در این دیدار، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطعی شده تا شاگردان اسکوچیچ در ۳ بازی پیش رو به صورت تشریفاتی به میدان بروند.

علی پاکدامن، عضو تیم ملی سابر ایران، درباره این دیدار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: آرزوی موفقیت دارم برای تیم ملی ما که دیگر صعود کردیم ولی مطمئنم بازی خوبی را از بچه‌ها شاهد خواهیم بود.

وی در مورد غیبت برخی از ستاره‌های سرشناس تیم ملی گفت: جای نگرانی نیست چون ما دو تیم ملی داریم حالا اگر بخواهم اسم بیاورم شاید بازیکنی از قلم بیفتد اما کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، اللهیار صیادمنش و غیره هستند و آنطور که شنیدم عراق هم چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

عضو تیم‌ملی شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید چه کسی گل صعود به جام جهانی را برای تیم‌ملی کشورمان خواهد زد؟ گفت: برای این پیش‌بینی باید ترکیب تیم را بدانم اما اگر فرض را بر حضور علی قلی‌زاده بگذاریم از دید من این بازیکن گل صعود را به ثمر خواهد رساند.

پاکدامن در پایان با اشاره حضور تماشاگران در این دیدار تاکید کرد: حضور تماشاگران همیشه یک انرژی مثبت برای تیم ملی بوده و قطعا این اتفاق انگیزه ملی پوشان را دو چندان خواهد کرد. البته خیلی خوشحالم شرایطی فراهم شده تا بانوان هم بتواند با حضور در استادیم بازی را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز