جهانبخش: بازی مقابل عراق همیشه سخت است/ یکی از آرزوهای ما این است که فردا بتوانیم قدم بزرگی برداریم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۰۹۸۸
جهانبخش: بازی مقابل عراق همیشه سخت است/ یکی از آرزوهای ما این است که فردا بتوانیم قدم بزرگی برداریم
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بازی فردای تیم ملی مقابل عراق را فوق‌العاده دشوار توصیف کرد.

به گزارش برنا؛ علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: خدا را شکر در مسیری که در انتخابی جام جهانی داشتیم، شرایط مثبت بوده است و قطعاً می‌خواهیم مسیر را رو به جلو پیش ببریم. عراق همیشه حریفی سنتی و قابل احترام برای ما بوده است و می‌دانیم بازی سختی برای ما خواهد بود. تیم آنها نسبت به بازی رفت تغییرات داشته است و مطمئناً در این بازی با تمام قوا به میدان می‌آیند. ما هم چند بازیکن را به خاطر کرونا نداریم، چند بازیکن دیر به اردو آمدند و مهدی طارمی هنوز به اردوی تیم ملی نرسیده است. البته بازیکنانی که در اردو هستند، کیفیت و آمادگی خوبی دارند که بتوانیم فردا با تمام قوا بازی کنیم.

وی ادامه داد: برخی درباره صعود زودهنگام صحبت می‌کنند، اما بازی فردا برای ما بسیار سخت و مهم است و امیدوارم بتوانیم پیروز بازی باشیم تا شرایط صعودمان را مهیا و بتوانیم مردم‌مان را شاد کنیم و البته با رفتن به جام جهانی، قدم بزرگی برای فوتبال‌مان برداریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تقابل با بازیکنان عراق و بشار رسن که در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور داشت، گفت: قطعاً همیشه بازی‌های حساسی مقابل عراق داشتیم. این بازی همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. عراق بازیکنان باکیفیتی دارد. شاید بازیکنان آنها به اندازه بازیکنان ما در خارج از کشور نیستند، اما بازی مقابل آنها همیشه سخت است. از کیفیت و تکنیک فردی آنها با خبر هستیم و فردا هم بازی سختی داریم. نسل فعلی آنها نسل بسیار خوبی است و بشار رسن هم در کشور ما بازی کرده و با بازیکنان ما آشنایی دارد. با این حال ما آماده هستیم برای بازی فردا که از امتیاز میزبانی هم استفاده کنیم و بتوانیم مردم‌مان را خوشحال کنیم.

جهانبخش درباره اینکه هفت سال پیش در بهمن ماه 93 و جام ملت‌های 2015 استرالیا تیم ملی مقابل عراق دیداری حساس داشت و حالا تفاوت این بازی با آن مسابقه چیست که خودش بازیکن جوان تیم ملی در آن بازی بود، اظهار داشت: همانطور که گفتم همیشه در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های زیادی مقابل عراق انجام دادیم. آن بازی خیلی عجیب و دراماتیک بود. حق ما بود در آن بازی ببریم و به مرحله بعد برویم. بعد از هفت سال در شرایط متفاوتی با عراق بازی می‌کنیم و این بازی می‌تواند صعود ما را قطعی کند. این بازی حساس است، اما اکنون ما نسلی جدید هستیم با شرایط و کیفیت متفاوت. تفاوت‌هایی میان دو تیم و بازیکنان وجود دارد، اما ذهنیت و مسیر ما و همچنین کیفیت و خواسته بازیکنان ما بزرگ‌تر شده و این نسل از فوتبال ما نسبت به کیفیتش خواسته‌های بزرگی دارد. قطعاً می‌خواهیم به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم و یکی از آرزوهای ما این است که فردا بتوانیم قدم بزرگی برداریم و به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام // 

نظر شما