صعود پیکان به رتبه دوم جدول/ آذرباتری معادلات راه‌یاب را برهم زد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹۹
صعود پیکان به رتبه دوم جدول/ آذرباتری معادلات راه‌یاب را برهم زد
خودروسازان پیکان با پیروزی به موقع مقابل آملی‌ها به رتبه دوم جدول صعود کردند و در دیگر دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان تیم قعرنشین آذرباتری با غلبه بر راه‌یاب ملل مریوان، معادلات حریف را برهم زد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌‌های هفته بیست‌ویکم خودروسازان پیکان موفق شدند با پیروزی به موقع مقابل لبنیات هراز آمل، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کنند و بالاخره جایگاه دومی شهرداری ارومیه را تصاحب کنند.

شاگردان پیمان اکبری در روز میزبانی از نماینده آمل موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود بگذرند و سیزدهمین برد را در کارنامه ثبت کنند. عدد سیزده اما این بار برای خودروسازان خوش یمن بود و پیکان با کسب چهلمین امتیاز و به مدد شکست دور از انتظار شهرداری ارومیه مقابل مس رفسنجان، یک پله در جدول صعود کرد.

پیکان در این بازی در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات 25 بر 19، 25 بر 22 و 26 بر 24 رسید و لبنیات هراز آمل هم تنها در ست دوم به امتیاز 26 بر 24 رسید.

این رقابت در مدت زمان 133 دقیقه انجام شد و طی آن رضا قرا بازیکن شماره 17 لبنیات هراز در ست دوم و حمزه زرینی بازیکن پیکان در ست چهارم کارت زرد گرفتند. ضمن این که تیم لبنیات هراز آمل در ست چهارم کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

محمدحسن خوشدل، محمدحسین شفقی، مسعود قاری، مرتضی اکرمی و مرتضی حسن‌علایی به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قظاوت بازی را برعهده داشتند.

 

** خودنمایی قعرنشین مقابل راه‌یاب

تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ویکم، مریوانی‌ها را غافلگیر کرد و ضمن غلبه سه بر یک مقابل میزبان، انتقام شکست دور رفت هفته هشتم را از راه‌یاب ملل مریوان گرفت.

دو تیم درحالی با هم دیدار کردند که شاگردان رحمان رئوفی به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی، برای ماندن در کورس رقابت نیاز به کسب پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر داشتند؛ اتفاقی به بهترین شکل ممکن برایشان رقم خورد تا این تیم ضمن کسب ششمین برد در جدول رده‌بندی 18 امتیازی شود.

آذرباتری ارومیه در این دیدار ست اول را با نتیجه 25 بر 18 به حریف واگذار کرد، اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 شد.

محمدعلی امیدی و محمد شاهمیری نظارت فنی و داوری این دیدار را برعهده داشتند. محمدرضا دفش کاویان و محمد آقایی هم داوران اول و دوم بودند.

انتهای پیام//

نظر شما
پرونده ویژه