فاصله ۱۴ امتیازی صدرنشین با رتبه دوم/ سیزدهمین برد مقاومت

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۱۰۰۶
فاصله ۱۴ امتیازی صدرنشین با رتبه دوم/ سیزدهمین برد مقاومت
تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب هجدهمین برد، به صدرنشینی خود در جدول تداوم داد و فاصله امتیازی‌اش را با تیم دوم به 14 امتیاز رساند، در دیگر دیدار هفته بیست‌ویکم نیز مقاومت یزد بر فولاد سیرجان ایرانیان چیره شد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال، هفته تداوم صدرنشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان بود. شاگردان رحمان محمدی‌راد که از جایگاه نخست و صعودشان به مرحله پلی‌آف مطمئن بودند، این هفته میزبان خود پاس گرگان را با نتیجه سه بر صفر و با ثبت امتیازات 25 بر 23 در ست‌های اول و دوم و 26 بر 24 در ست سوم، شکست دادند و با کسب هجدهمین برد و پنجاه‌وچهارمین امتیاز، فاصله امتیازی خود را با سایر رقبا افزودند.

پاس نیز با این شکست در این دیدار که 94 دقیقه طول کشید، دوازدهمین شکست خود را تجربه کرد و 9 برد و 28 امتیاز خود را حفظ کرد.

عباس امانی، احمد گل‌چی و هادی مرتضی به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، نظارت بازی را برعهده داشتند. قضاوت این رقابت هم برعهده مسعود ذوقی، و حامد آقابراری به عنوان داوران اول و دوم بود. احمد سرمست نیز داور ویدئوچک بازی بود.

 

‌** پیروزی دو امتیازی یزدی‌ها مقابل حریف

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد این هفته فرصت داشتند تا با کسب پیروزی، تکانی به رتبه چهارمی خود در جدول بدهند. به‌خصوص این‌که باخت ناگهانی شهرداری ارومیه تغییراتی در صدر جدول ایجاد کرد. با این حال نماینده یزد در تقابل این هفته خود مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی سه بر دو رسید و از این رقابت تنها 2 امتیاز کسب کرد.

مقاومت یزد با این پیروزی ضمن جبران شکست سه بر صفر دور رفت مقابل سیرجانی‌ها، موفق شدند در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به امتیازات 25 بر 20، 25 بر 16 و 15 بر 6 برسند. فولاد سیرجان ایرانیان هم با ثبت امتیازات 27 بر 25 و 25 بر 22 در ست‌های اول و دوم، یک امتیاز این دیدار کسب کرد.

خضراله ترابی و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. کیوان عابدزاده و علی‌اکبر پاکدلان نیز به عنوان دوران اول و دوم، قضاوت این دیدار که در مدت زمان 2 ساعت و 20 دقیقه برگزار شد را برعهده داشتند.

طی این رقابت علی یوسف‌پور بازیکن شماره 7 سیرجان و امیرحسین صداقت بازیکن شماره 5 مقاومت یزد کارت زرد گرفتند.

انتهای پیام//

نظر شما
پرونده ویژه