هدیه‌ای جذاب‌تر از جایزه پوشکاش؛ فریاد "هلل یوس هله یوسه" برای دلیری از دیار تنگستان

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰۱
هدیه‌ای جذاب‌تر از جایزه پوشکاش؛ فریاد هلل یوس هله یوسه برای دلیری از دیار تنگستان
طارمی با گلی که برابر عراق به ثمر رساند، نام خود را در جمع تاریخ سازان فوتبال ایران به ثبت رساند.

به گزارش برنا؛ برای پسر بوشهری ایران، گلزنی برای تیم ملی به یک عادت تبدیل شده، عادتی که باعث شد ایران در مسیر حضور در جام جهانی کوتاه ترین راه را طی کرده و در تهران شاهد برگزاری جشن صعود به جام جهانی باشیم.

دلیری از دیار تنگستان در مستطیل سبز با هنرنمایی اش یک ملت را شاد کرد، ستاره ای که در آسمان پر ستاره فوتبال ایران نام خود را با به ثمر رساندن گل صعود جاودانه کرد.

پسر بوشهری ایران در پنجاه و ششمین بازی ملی خود نشان داد یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است و شاید بتوان گفت گل شماره بیست و پنجم او با پیراهن تیم ملی یکی از حساسترین، به یادماندنی ترین و شیرین ترین گل هایش به شمار می رود.

طارمی اگرچه کمتر از 10 روز قبل در رقابت برای دریافت جایزه گل پوشکاش موفق نبود اما او عصر پنج شنبه از 86 میلیون ایرانی جایزه گرفت، جایزه ای که شاید خود پوشکاش هم طعم شیرین آن را نچشیده بود! شادی مردم و لبخندشان که از سر شوق و شعف بود، جایزه ای است که شماره 9 تیم ملی طعم شیرین آن را حس کرد.

به قول دوستی، مهدی به موقع به لیست برگشت. به موقع به ایران رسید. به موقع از تله دفاع گریخت و به موقع تیر خلاص را شلیک کرد. یک گل برای صعود و فریاد "هلل یوس هله یوسه" بوشهری. دمت گرم کوکا!

انتهای پیام// 

نظر شما