سجادی: سیاست دولت جدید بهره گرفتن از دیپلماسی خارجی است/ از ظرفیت آستارا باید به بهترین نحو بهره گرفت

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۹۱۵۹۲
سجادی: سیاست دولت جدید بهره گرفتن از دیپلماسی خارجی است/ از ظرفیت آستارا باید به بهترین نحو بهره گرفت
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آستارا با سه کشور دیگر دارای مرز مشترک است، گفت: می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه در حوزه‌های مختلف بهره گرفت.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا و دیدار با نمایندگان قشرهای مختلف این شهر اظهار داشت: خدارا شاکرم که به نمایندگی دولت مردمی دکتر رییسی در غرب استان گیلان و شهرستان آستارا حضور پیدا کردم.

وی افزود: سعی کردیم در حد توان و تا جایی که وقت اجازه می‌داد به بازدیدهایی را از برخی پروژه‌های این شهرستان داشته باشیم و با برخی از مردم صحبت کنیم. امروز در جلسه شورای اداری استان گزارش خود را از مناطقی که بازدید کردیم ارائه خواهیم کرد و درخواست‌ها و نامه‌هایی که به دست‌مان رسیده است را به ارگان‌های مربوطه خواهیم رساند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دکتر رییسی با آمادگی کامل این سفرها را می‌روند و همه هیات دولت که در سفرها حضور دارند اطلاعات دقیق از مشکلات، کمبودها و مسائل شهرهای مختلف دارند. برگزاری این نوع نشست‌ها ما را بیشتر با مشکلات استان‌ها آشنا می‌کند.

وی گفت: حضور ما در استان گیلان هفدهمین سفر استانی است که در این حدود پنج ماه انجام داده‌ایم و سعی ما این است که با مشکلات مردم آشنا شویم و برای برطرف کردن این مشکلات سعی و تلاش کنیم. 

دکتر سجادی اظهار داشت: از آنجا که آستارا موقعیت خوبی دارد و با سه کشور دیگر دارای مرز مشترک است می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه خیلی از حوزه‌ها در شهرستان آستارا استفاده کنیم. آستارا گذرگاه بسیار مهمی در منطقه است و پتانسیل بالایی برای ارتباط دارد. سیاست دولت جدید بهره گرفتن از دیپلماسی خارجی است و اینکه با استفاده از دیپلماسی منشا خدمات خیر در کشور شویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: شهر آستارا زمینه خوبی برای توسعه ورزش در رشته‌های مختلفی دارد. باید از ظرفیت خود ورزش برای توسعه ورزش بهره بگیریم. طرح‌های اقتصادی خوبی که داریم که با مشارکت بودجه غیر دولتی بتوانیم بخش عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام//

نظر شما