جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ بانوان اسنوکرباز تست دادند

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲۱
جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ بانوان اسنوکرباز تست دادند
دعوت شدگان به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسنوکر بانوان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیای این رشته آماده می‌کنند، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از پایان رقابت های انتخابی تیم ملی اسنوکر بانوان که طی روزهای دوم لغایت چهارم بهمن ماه، با شرکت 8 اسنوکرباز برتر رنکینگ کشوری و به میزبانی آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس برگزار شد، در پایان 3 ورزشکار برتر این رقابت ها جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی اسنوکر بانوان را کسب کردند.

سارا بهاروندی از استان لرستان، ملیکا نجفی از استان قزوین و مریم ابراهیمی از استان البرز  نفرات برتر این مسابقات بودند که صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

تمرینات آماده سازی این سه ملی پوش جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از 11 بهمن ماه سال جاری در آکادمی بیلیارد و اسنوکر فدراسیون، واقع در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد.

مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا طی روزهای 25 تا 30 اسفند 1400 و در کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی اسنوکر بانوان ایران با ترکیبی 3 نفره به این رویداد مهم بین المللی اعزام خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز