داداش‌زاده: حضور مسئولان کشورمان در میان هواداران قابل ستایش بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۹۱۸۵۷
داداش‌زاده: حضور مسئولان کشورمان در میان هواداران قابل ستایش بود
پیشکسوت فوتبال با اشاره به حضور مسئولان کشور در بین هواداران گفت: برای اولین بار این حرکت در تاریخ ورزش کشور ثبت شد.

به گزارش برنا، بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال، با ابراز خوشحالی از راهیابی تیم ملی کشورمان به جام جهانی گفت: خدا را شاکریم که تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرد و این اتفاق با اقتدار رقم خورد و خوشحال تر از این که در دوره دکتر سجادی وزیری از جنس ورزش و دکتر عزیزی خادم که خیلی‌ها می خواستند برای این تیم مشکل بتراشند این اتفاق افتاد که خدا را شکر با مدیریت خوب حواشی کنترل شد.

وی با اشاره به بازگشت طارمی و کنعانی زادگان به تیم ملی تصریح کرد: این تصمیم درستی بود و به تیم ملی خیلی کمک کرد و به نظر من هوشمندانه عمل شد و اجازه نداد حاشیه وارد فضای تیم ملی شود. در این برهه از زمان حاشیه ها خیلی خوب کنترل و دست دلالان از تیم ملی کوتاه شد.

داداش زاده با بیان این که انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی انتخاب بسیار خوبی بود، اظهار داشت: مخالفان اسکوچیچ کسانی بودند که منافعشان با آمدن وی از بین می رفت و خدا را شکر این کادر مربیگری نتایج بسیار خوبی گرفت و تیم ملی با اقتدار صعود کرد.

وی همچنین در خصوص بازی ایران و عراق گفت: فوتبال خوبی بود ما می دانستیم که به هر حال تیم عراق همیشه برای ایران حریف سرسختی بوده ولی تیم ما خیلی خوب بازی کرد و باید واقعیت را بپذیریم که بچه های ما فراتر از آسیا هستند. اکثر بازیکنان ما در تیم های حرفه ای دنیا بازی می کنند و تیم بسیار خوبی داریم.

پیشکسوت فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که بعد از دوسال طرفداران فوتبال وارد استادیوم شدند و این حضور با صعود تیم ملی به جام جهانی و جشن صعود همراه شد و از همه زیباتر ورود بانوان به ورزشگاه بود و فرهنگ و تمدن هوادار ایرانی را نشان داد و از این بابت از مسئولین کشور و وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری و هماهنگی های لازم جهت این اتفاق تشکر می کنم و امیدوارم با فرهنگ سازی این حرکت ادامه داشته باشد.

وی در خصوص هدفگذاری تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: به اعتقاد بنده تیم ما می‌تواند در این دوره بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را رقم بزند و برای اولین بار از مرحله گروهی گذر کند حتی این تیم ظرفیت حضور در مراحل بعدی جام جهانی را هم دارد به شرطی که با همین کادر مربیگری و بازیکنان این روند را ادامه دهد و اجازه ورود و نفوذ اشخاص دیگر و دلالان داده نشود.

داداش زاده تصریح کرد: در حال حاضر دوستی و رفاقت در مستطیل سبز بین بچه های تیم ملی و کادر فنی موج می زند و نباید این فضا را با ورود اشخاص دیگر بهم زد و مطمئناً اگر همین رویه ادامه پیدا کند تیم ملی ما می تواند در جام جهانی موفق باشد.

داداش زاده با اشاره به حضور مسئولان کشور در بین هواداران فوتبال، گفت: برای اولین بار این حرکت در تاریخ ورزش کشور ثبت شد که معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون در جمع تماشاگران حضور پیدا کردند. این یک حرکت خوب است که به فال نیک می گیریم.

وی با بیان این که در گذشته مسئولان در وی آی پی بودند و حتی دیدن آن ها هم برای هواداران آرزو بود، تصریح کرد: طرفداران می خواهند مسئولان را در جمع خود ببینند لذا این حرکت قابل ستایش بود و باید این فرهنگ نهادینه شود. این اتفاقات موجب رشد ورزش کشور می شود و باعث می شود برای مردم و طرفداران ارزش قائل شویم و فرهنگ ما در ورزش بهبود پیدا کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز