سیرجانی ها به رتبه هفتم رسیدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۲۴۷۵
سیرجانی ها به رتبه هفتم  رسیدند
تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب یازدهمین پیروزی، یک پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان صعود کرد و جایگاه راه‌یاب ملل مریوان را گرفت.

به گزارش برنا، هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

فولاد سیرجان ایرانیان با کسب یازدهمین پیروزی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق شد یک پله در جدول رده‌بندی صعود کند و به رتبه هفتم برسد. شاگردان سعید رضایی این هفته در ورامین میهمان شهرداری این شهر بودند و موفق شدند در سه ست متوالی و با ثبت امتیازات 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی برسند.

پیش از این در هفته نهم دور رفت نیز فولاد سیرجان با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ورامین گذشته بود و نماینده ورامین امروز چهاردهیمن شکست خود را تجربه کرد.

شهباز صدری و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که در مدت زمان 93 دقیقه برگزار شد. اصغر میرزایی و حامد آقابراری هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند. محمد آقایی نیز داور ویدئوچک بود.

در این دیدار شایان سپهری‌فرد بازیکن شماره 11 شهرداری ورامین در ست سوم کارت زرد گرفت.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز