پیروزی تیم گل‌محمدی با کاپیتانی شیری/ لک پرسپولیسی‌ها را نگران کرد

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۳۸۷۲
پیروزی تیم گل‌محمدی با کاپیتانی شیری/ لک پرسپولیسی‌ها را نگران کرد
پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان به پیروزی رسید.

به گزارش برنا، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه پیکانشهر به مصاف هم رفتند  که این مسابقه در نهایت با برتری سه بر دو سرخ‌پوشان به  پایان رسید.

حامد لک(گل به خودی) و پیمان رنجبری برای پیکان و مهدی ترابی، احسان پهلوان و رضا اسدی برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

پیش از شروع این مسابقه مجتبی حسینی، سرمربی پیکان با یحیی گل‌محمدی، دستیارانش و برخی بازیکنان پرسپولیس مثل کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی خوش و بش گرمی داشت. 

ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم پرسپولیس هم با حضور در مجموعه ایرانخودرو نظاره‌گر این بازی شد.

تیم پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، کمال کامیابی‌نیا، سعید آقایی، علی شجاعی، محمد شریفی و مهدی عبدی در این مسابقه به زمین رفت.

با وجود حضور سید جلال حسینی و کامیابی‌نیا در ترکیب سرخ‌ پوشان، مهدی شیری به عنوان کاپیتان این تیم در مراسم قبل بازی شرکت کرد.

حامد لک در این دیدار روز پراشتباهی را پشت سر گذاشت.  وی در گل اول حریف ‌کرنر ارسالی خودروسازان را به اشتباه وارد دروازه کرد. در گل دوم پیکان هم لو دادن توپ توسط او پس از پاس رو به عقب بازیکن پرسپولیس سبب گلزنی پیمان رنجبری شد. 

یحیی در اواخر این دیدار  از امیرمحمد یوسفی درون دروازه تیمش استفاده کرد.

وحید امیری به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی در بازی روز گذشته با امارات و میلاد سرلک مصدوم، جزو ملی پوشان پرسپولیس بودند که مقابل پیکان به زمین نرفتند.

پرسپولیس 18 بهمن در بازی سوپرجام به مصاف فولاد می‌رود و پیکان هم 19 بهمن در دیدار معوقه جام حذفی در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال است.

انتهای پیام//

 

نظر شما