صعود چهار تیم به پلی‌آف با شکست راه‌یاب

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۴:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۳۹۰۹
صعود چهار تیم به پلی‌آف با شکست راه‌یاب
صعود تیم‌های پیکان، مقاومت یزد، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه به پلی‌آف با شکست راه‌یاب ملل مریوان مقابل پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال مردان قطعی شد.

به گزارش برنا؛  هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 13 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری شد.

بالاخره گره صعود 4 تیم به مرحله پلی‌آف باز شد؛ آن هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم. جایی که شاگران پیمان اکبری در تیم پیکان موفق شدند با غلبه سه امتیازی در جدال سرنوشت‌ساز هفته مقابل راه‌یاب ملل مریوان، با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.

هرچند که راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی 25 بر 18 در ست اول بازی، استارت ناامید کردن مدعیان صعود را خیلی زود، زد اما پیکان با کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 در ست‌های دوم، سوم و چهارم کار را تمام کرد.

پیش از این پیکان در هفته نهم با نتیجه سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان شکست خورده بود و این بازی حکم جدال انتقامی برای خودروسازان را هم داشت.

بازی در مدت 123 دقیقه برگزار شد و طی آن اشکان حق‌دوست بازیکن شماره 3 راه‌یاب ملل کارت زرد گرفت.

محمدحسن خوشدل و مجید محسنی شوشتری ناظران فنی و داوری بودند. مسعود ذوقی و میثم پارسه هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت مسابقه را برعهده داشتند.

 برد دلچسب آملی‌ها با چاشنی صعود

لبنیات هراز آمل به عنوان تیم سوم جدول تا پایان هفته بیست‌ودوم، در هفته میهمانی ورامینی‌ها یک برد دلچسب با چاشنی صعود به مرحله پلی‌آف به دست آورد.

این دیدار درحالی با نتیجه سه بر یک و ثبت امتیازات 25 بر 20، 25 بر 23 و 27 بر 25 در ست‌های دوم، سوم و چهارم به سود آملی‌ها تمام شد که شهرداری ورامین تنها در ست اول موفق به پیروزی 28 بر 26 مقابل حریف شد.

این پانزدهمین پیروزی و چهل‌وسومین امتیاز برای لبنیات هراز آمل در لیگ برتر والیبال بود.

شهرداری ورامین پیش از این در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقبال لبنیات هراز آمل متحمل شکست شده بود.

محمدعلی امیدی، محمد منصوری و مسعود قاری نظارت فنی، نظارت ویژه و داوری بازی را برعهده داشتند که 139 دقیقه طول کشید. وحید پورکاشیان و محمد آقایی نیز داوران اول و دوم بودند.

 

**مقاومت ارزشمند یزدی‌ها مقابل قهرمان نیم‌فصل

در یکی از بازی‌های جذاب هفته، سالن شهداب میزبان دو تیم مقاومت یزد و فولاد مبارکه سپاهان بود؛ پیروزی در این بازی جایگاه مقاومت یزد در رتبه چهارم جدول را تثبت می‌کرد؛ اتفاقی که البته با چاشنی صعود به مرحله پلی‌آف برای یزدی‌ها رقم خورد تا شاگردان علیرضا طلوع‌کیان با نتیجه سه بر یک و کسب امتیازات 29 بر 27، 25 بر 22 و 25 بر 17 در ست‌های دوم تا چهارم مقابل قهرمان نیم‌فصل به پیروزی برسند و سهم فولاد مبارکه سپاهان از این دیدار تنها پیروزی در ست اول با نتیجه 25 بر 19 باشد.

یپیش از این یزدی‌های در هفته دهم با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان شکست خورده بودند.

محسن ترابی ناظر فنی و داوری این بازی بود که در مدت زمان 125 دقیقه انجام شد. مرتضی اکرمی و مهرداد شوشتری به عنوان داور اول و دوم، بازی را قضاوت کردند. احمد سرمست هم داور ویدئوچک بود.

متین تکاور بازیکن سپاهان و بهنام حاجی‌پور بازیکن مقاومت یزد در این مسابقه کارت زرد گرفتند.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز