عباس کارگر در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس خانه امثال پروین و خوردبین است/ تیم یحیی یک جام دیگر را هم به دست می‌آورد

۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۴۸۱۰
پرسپولیس خانه امثال پروین و خوردبین است/ تیم یحیی یک جام دیگر را هم به دست می‌آورد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس به ما ثابت کرده است که می‌تواند امسال هم قهرمان شود.

عباس کارگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه تیم وضعیت خوبی دارد و با بازگشت یحیی و اقدامات خوب مدیریت باشگاه، فضای مناسب و آرامی در پرسپولیس حاکم شده و تیم می تواند با استفاده از این شرایط و بهره گیری از نیروهای فنی قوی که دارد بهترین اتفاقات و نتایج را در بازیهای بعدی اش رقم بزند.

وی افرود: ما با کری خوانی‌های هیچ تیم و هیچ کسی کاری نداریم. این پرسپولیس به ما ثابت کرده است که می تواند امسال هم قهرمان شود. کاری نداریم الان چه تیمی صدر است و ما  کجای جدول ایستاده ایم و در پایان فصل شاگردان گل محمدی جام را بالای سرشان خواهند برد.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد مدیریت تاکید کرد: مدیران باشگاه تا امروز تلاش کرده اند که مشکلات پرسپولیس را یکی پس از دیگری حل کنند و در این مسیر اتفاق های خوبی را رقم زده اند. درویش و همکارانش در بخش مدیریتی آرامش را به باشگاه و تیم بازگردانده و این موضوع می تواند به پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت کمک کند.

کارگر در مورد انتخاب خوردبین به عنوان مشاور و عضو هیئت مدیره توسط درویش گفت: امثال محمود خوردبین و علی پروین از جنس پرسپولیس هستند و حضورشان می تواند برای پرسپولیس اتفاق خوبی باشد. این اقدام درویش را به فال نیک می گیریم. پیشکسوتان بخشی از تاریخ باشگاه به شمار می روند و چه کسی بهتر از آنها می تواند برای پرسپولیس مفید باشند؟ همه پیشکسوتان چه آنهایی که در کنار باشگاه هستند و چه آنهایی که از دور مسائل پرسپولیس را دنبال می کنند، به تیم علاقه دارند و حامی پرسپولیس هستند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس برابر فولاد در سوپرجام خاطرنشان کرد: پرسپولیس  با کادر فنی باهوش و با درایت و نیروهای فنی خوبی که دارد، می تواند فولاد را شکست داده و قهرمان سوپرجام شود. با بازگشت آرامش به تیم، پرسپولیس مشکلی ندارد و با تکیه بر توان فنی خوبی که دارد، برابر فولاد به پیروزی رسیده و جام دیگری را به هواداران هدیه خواهد داد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز